mamma til 2 skjønne Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 MIn forandrer dette hele tiden,blir småsprø,har så lyst på litt faste tider j! Legger seg som regel alltid 19 00,men vil heslt legge seg før,men morningene blir jo bare tidligere og tidligere!føler også at han har begynt og spise mye mer etter kl 0300 om natten (får bare mme),og mindre om dagen...hm,før når han la seg 22 kunen han sove til 07-0800,deilig,men vil heller ha han i seng litt tidlig så man får litt voksentid,men viljo helst han skalspise mest på dagen.. HVor mange timer i mellom går det før dere gir mat?+og hvordan ser resten av dagen ut??
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Står opp mellom 7 og halv ni... Da er det mat. Så sovner han igjen, sover som regel rundt tre timer, mat igjen. (bare mm). Etter det er han våken, ligger og leker, tar seg ofte en liten dupp på leketeppet, men fram til legging er det som regel maks en halvtime søvn i gangen, kanskje 3-4 ganger. Kan omtrent stille klokka etter ham, spiser hver 3. time. Legger ham mellom ni og ti, og da sover han til vi står opp, uten matings.
Grigri m/3 gutter Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Min gutt er 3,5 mnd gammel, og har nylig innrettet seg i nye rutiner som er ca sånn: Våkner ca 8-9 om morran, og vil ha aktivitet og oppmerksomhet, så trøtt mamma tar han opp i senga og legger han på magen så han får kikke rundt. Dette kan han gjøre i 20 minutter uten å kjede seg. Så er det tid for babygym til han blir sulten eller trøtt. Spiser som regel hver 5. time døgnet rundt, men det er avvik. Sover flere lurer per dag, en er som regel ganske lang mens de andre er korte. Den lange luren er på ettermiddagen og kan vare tre timer, og da er det best å starte husarbeid så jeg ikke blir avbrutt. I de våkne periodene er det babygym, magetid, sitte på fanget, synge/lese/tulle osv. Han pleier å sovne for kvelden en gang mellom 20-22, og da sover han 5-6 timer før neste foring. Dermed blir antall ganger jeg mater ham på natta styrt av om han legger seg klokka 20 eller 22 eller senere, Han hadde en meget kort periode der han sov 6-8 timer om natta men det gikk raskt over. Venter i spenning om det skal skje igjen. Hvis han er våken på kvelden og vi vil se tv er det ikke noe problem, han liker også tv! Han sovner som regel på fanget da, og så putter vi han i seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå