Gå til innhold

Dere som kun gir MME..

♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser de små om natta også eller får de nok i løpet av dagen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min spiser kl 23.00 også 03.00 så 05.00 også igen 07.00 el 08.00.. Han er bare 2 mnd, men for det... Håper han gir seg snart er helt utslitt jeg.... Har tar rundt 100-180 ml hver gang...

Nå skal han kun få mat rundt hver tredje time fikk beskjed av hs at jeg kunne det. Men han fikk mm på førsten og jeg har ikke merket noen forandring etter at han fikk mme. Sover like fordømt dårlig...

Skrevet

min legger seg 1900 og spiser som regel første gang i 0300 tiden,så i 06-0700 tiden igjen!når han la seg 2200 våknet han som regel i 06-0700 tiden for mat!

Men nå om dgan gjør han alt forskjellig fra dag til dag,så gud vet hva det ender opp med;)

Skrevet

Prinsessa mi har sovet igjennom hele natten fra hun var 2 og en halv mnd.. :)

Skrevet

Lillegutt sover hele natta her.

Skrevet

var det noe spesielt som gjorde at hun begynte og sove hele natten da?når legger hun seg?begynte hun og spise mer på dagen da?

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Sovet gjennom natta fra han var 5 uker :D heldige oss!

Da la vi han samtidig som oss og han fikk mat rett før leggetid.

Nå er det natta i 20-20.30 tiden og da sover han uten mat til 07-08 som regel.

Skrevet

Serina åt om natta frem til 2-2,5 måned ca. Nå kan det hende ho vil ha mat 1 gang om natta, men det er sjelden. Ho er nå 5 mnd, og legger seg mellom kl 19 og 20. Men det begynte ho m først når ho va ca 3,5mnd. Før det la ho seg alt mellom kl 20 og 22... Og har fra 2,5 mnd alltid våknet rundt kl 08.30... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...