Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Nå har mini vokst ut av baggen sin, men sover fremdeles mye i vogna på tur. Han ligger i voksi, så jeg tenkte å kjøpe bæreplate til den sånn at jeg kan bære han opp trappa uten at han våkner.. Men så har jeg en softbag som jeg ikke bruker. Er det noen som har prøvd å bruke bøylene og plata fra en softbag i voksi? Eller går ikke det kanskje?
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Vurderer også gå til innkjøp av en plate.. noen som vet pris? Er de lette å få tak i/bestilt?? Mulig å lage selv????
Hidjey Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 http://www.voksi.com/2006/index.php?page_id=62&PHPSESSID=820e3f0191e81582665113e0c29be3f2 De koster enten 439,- eller 399,- alt etter hvilke reimer du vil ha. Det er jo ikke akkurat superdyrt, men jeg tror ikke jeg kommer til å bruke det SÅ lenge at jeg gidder å invistere. Da skal jeg heller prøve å være Byggmester Bob og mekke noe selv.. Men, det skal jo være safe også, og jeg fikk ikke SÅ god karakter på sløyden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå