Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk vår første pakke fra GoBoken og synes at den er dyrt... Har noen erfaringer med den? Er det lurt å melde seg ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi liker godt bøkene fra goboken, men er enig i at det blir dyrt i lengden. Det går jo an å avbestille på nettsiden deres!

Skrevet

Jeg likte ikke GoBoken - bøkene var så like og kjedelige. De prøver jo å lokke med leker, men disse lekene intersserte ikke min sønn. Likte bedre Bokklubbens Barn - her kjente jeg flere gode bøker fra min egen barndom. Men er vel litt mer for eldre barn. Bøker er uansett dyrt. Jeg har nettopp meldt meg ut av alle bokklubbene. Har funnt ut at det beste er å la småen selv velge en bok i butikken.

Skrevet

Vi syntes også det var fort dyrt, vi meldte oss ut. Syntes ikke det var noe bra bøker eller leker!

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med Go'boken. Bra leker, bøker og CD'er. Har falt i smak hos liten og stor hos oss. Koster litt, men jeg syns det er verdt det når jeg ser gleden og nysgjerrigheten hos den lille. Som andre har nevnt kan man avbestille innimellom hvis det er noe man ikke vil ha.

BABYbokklubben i de norske bokklubbene er ikke så bra syns vi da. Og så er det kun abonnement, slik at man ikke kan avbestille pakkene, må evt. sende i retur (må betale returporto selv) og det blir å kaste bort pengene egentlig.

Det blir mye penger i løpet av et år, men syns det absolutt er verdt det. Lek er jo utvikling også. Men det finnes sikkert billigere alternativer også som er like bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...