Gå til innhold

smokken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte må dere inn og putte den i munnen igjen om kvelden/natten?? og våkner de med en gang de mister den?

Gutten min på 3 mnd må ha den for og sovne,men mister den igjen etter en times tid tenker j..men han våkner ikke da,og pånatten er det ikke alltid han trengre den for og sovne igjen,er nesten mer avhengig av kosekluten foran nesa;)men liker som regel og ha begge deler da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen med smokkebebier???

Skrevet

Serina må ha smokk når ho skal sovne... Men når ho ha sovna, kan det hende ho våkne når ho miste den, og da må vi inn å putte den inn på nytt.

Men når ho ha sovna skikkelig, og miste smokken, sove ho bare videre, altså våkne ikje heller da.

Det samme gjelder om dagen.

Ho må kun ha smokken til innsovingen, ellers er den ikkje så nøye

Skrevet

Min lillegutt begynte med smokk da han var 4 mnd, så han er ikke helt avhengig av den. Bruker den når han skal sovne. Når han har sovnet, så detter den ut. Jeg er inne en- to ganger om natten og plugger den inn.

Skrevet

Prinsessen min koser seg med sutten sin når hun skal legge seg ja.. Mister hun den i løpet av natten leter hun og fekter febrilsk etter den og stapper den inn i munnen selv :) flinke jenta mi..

Skrevet

Vi var smokkeløppere fra begynnelsen, måtte stappe smoken flere ganger per natt. Nå sover vi sammen( med god samvitighet, hehe) og hun tar smokken selv, av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...