Gå til innhold

Mitt sexliv er nok over.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å gjøre en lang historie kort,

pappa'n til begge ungene mine, og min partner gjennom 6 år har reist fra oss, for 2 mnd siden.. Vi traff hverandre da jeg var 16 år, og var hverandres eneste sexpartnere..

Vet at forholdet mellom oss to ikke fungerte, men sexlivet var topp.. Han har allerede fått seg ny kjæreste og tanken på at de opplever det vi gjorde gjør meg så kvalm...

Jeg har etter bruddet hatt sex med en fyr, det føltes ikke riktig for meg og jeg angrer, vet ikke hvorfor jeg gjorde det en gang.. Men jeg ble så skuffa.. Var jeg bare så heldig med eksen at jeg ikke kommer til å få meg noe bra sexliv igjen?? Tenker veldig mye på sexen vi hadde...mulig jeg er rar??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger tid til å komme over sorgen! Når du får bruddet på avstand, kan det hende du treffer en flott mann som du forelsker deg i - da blir det nok bra det også! Husk at det tar tid å komme over at det livet dere hadde ikke er mere. Lykke til!

Skrevet

Du er jo bare 22 jente!

Hele livet foran deg. Når man har kjærlighetssorg virker det som man får skylapper for hvor mye flotte snille menn som finst der ute.

Personlig synst jeg en mann som svikter en hel familie for en ny dame er fint lite å samle på. Da kan han bare være så god elsker han vil. Da er han en sviker.

Men at ditt sexliv er over.. neppe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...