Ooni Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Tulla i magen min gir seg til kjenne mange ganger i løpet av dagen. Fra morgen til kveld. Plutselig finner hun det for godt å sparke til meg litt, er veldig hyggelig å kjenne henne men jeg blir noen ganger litt satt ut og forsvinner inn i min egen verden en liten stund... Hvordan har dere det med spark og bevegelser?
Turid Laila Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Har en veldig aktiv liten gutt i magen Han er aktiv fra frokost til lunsj, så litt etter lunsj, men på slutten av arbeidsdagen slapper han av til etter middag, da er det full fart frem til jeg sovner. Aner ikke om han er så aktiv om natta da, for jeg våkner i alle fall ikke av det... Veldig deilig å kjenne masse spark, men håper ikke han skal sparke så hardt når han blir større, for da syns jeg nesten synd på meg selv, hehe...
roosees Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 masse bevegelse og spark/slag. Noen ganger svakt, som om han bare snur seg, og andre ganger skulle man tro han trente kickboksing eller noe slikt, hehe... Men heldigvis er det rolige stunder også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå