Gå til innhold

Dere som har vært alene fra dag en......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått ny kjæreste? Hvor gammelt var barnet da dere fikk det?

Har en datter på 3,5 år nå, og syns det er trist at hun enten får søsken som er mye eldre enn henne, eller kansje ikke får søsken i det hele tatt. Jeg ønsker meg så et barn til, men det kommer jo hvis det blir i det hele tatt til å være mange år til.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært alene hele veien, men nå har jeg fått meg kjæææreste... Eller, vi er vel ikke helt det helt enda, men vi tar det skritt for skritt, liksom.

Mini er bare 5 mnd..

Jeg er så gllllllaaaaaaaaaad!

Skrevet

jeg tenker akkurat det samme som deg!

jeg har vært alene hele tiden, og nå er hun 2,5 år gammel. jeg har kjæreste nå, men han sier nå at han er usikker på om han fortsatt vil være sammen med meg.... jeg vil gjerne ha flere barn, og vil ikke ha sååå stor aldersforskjell, men det ser ikke ut som jeg får det som jeg vil..hehe.

vi får vel bare vente å se hva tiden bringer. jeg tenker i alle fall at det er bedre å vente så lenge det tar til jeg finner mannen jeg vil leve resten av livet mitt med, enn å få et barn til som jeg må være alene med...

Skrevet

Hm, er ikke det litt merkelig å være sammen med en som ikke er sikker på om han vil være sammen med deg?

Nei, det er ikke lett det her altå! Mannfolk, svin hele gjengen! :) ehhehe

Skrevet

Jeg har drevet å datet en mann i 3 mnd nå, men vi tar ting sakte for å ikke gjøre noen feil. Jeg håper jo vi blir sammen da.

Blir vi sammen så blir det jo ihvertfall et par år til jeg kan tenke på å bli gravid, må jo vite at man er rett for hverandre (i den grad man har mulighet for å vite det)

vil jo ikke ende opp alene med to barn bare fordi man vil forte seg litt

Skrevet

Jeg ser nå at det innlegget mitt kan ha virket litt frekkt og spydig, men det var IKKE ment sånn altså..

Skrevet

sønnen min blir 3 år i april, og jeg har fått kjæreste nå!! jippi:)

han er egentlig en gammel x som jeg var sammen med for 12 år siden, så her går ting litt fortere:) hehe

vi planlegger å flytte sammen og få flere barn om ett års tid!

men vi kjenner hverandre veldig godt, og har bodd sammen i 2 år tidligere!

men det dukker nok opp noen skal du se, jeg tenkte akkurat det samme som deg, og vips så fant jeg x`en min!

men det ordner seg for snille jenter:)

Skrevet

snuppa mi er to år og jeg har ikke noe kjæreste. tenker mye på det at jeg har lyst til at hun skal få søsken før det blir stor aldersforskjell... men orker ikke tenke på å finne meg noen nå. dagene går alt for fort og alt for lite tid til alt jeg skal nå allerede.

Skrevet

Nei, je har ikke ny kjæreste.

Minin er 2 år og 7 mnd gammal

Skrevet

Jeg fikk meg en ny kjæreste da gutten min var rundt 8 mnd gammel.

En jeg har kjent ganske godt for en stund tilbake.. :)

Han har en datter på 4 år nå og sønnen min er nå 2 år og 3 mnd. De har det kjempe fint sammen. vi flytta sammen etter at vi hadde vært sammen i nesten 1 1/2 år. Og nå lurer vi litt på om vi skal prøve på en til..

Skrevet

Har hatt et par kjærester etter fødselen. Første gangen var snuppa 3mnd å andre gangen 8mnd.

Jeg skal ikke ha et nytt barn før om 6-7år. Vil bli ferdig med utdannelsen+ jobbe et par år. Vil heller at snuppa skal få søsken i et stabilt forhold enn å rushe på å gjøre samme "feil" igjen.

Skrevet

nå er gullet mitt 6mnd gammel, har ikke hatt noen kjæreste enda... Komme meg ikke særlig ut osv, og det har vel egentlig ikke vært i tankene enda... men begynner å dukke opp nå;)

Vil selv ikke ha barn på noen ar, vil bli ferdig med utdannelsen, få meg jobb og et stabilt forhold.. om den fremtidige partner har barn eller ikke er egentlig ikke så nøye, har jo barn selv:)

Skrevet

Hei dere!

Det er så godt å vite at det er mulig å finne "den rette" selv med en baby "på slep"!

Sønnen min var ca 8 mnd gammel da jeg traff min nye kjæreste. Har nå vært sammen 6 mnd og snakker om å flytte sammen en gang i framtida. Han har selv to sønner på 3 og 7, så tilværelsen har masse utfordringer å by på! Men barna fungerer godt sammen og for min del har det vært en fordel at han har barn selv og vet "hva det går i" (selv om det sikkert ikke er en nødvendighet!) Det gjelder å ha en positiv innstilling uansett.

Og sånn rent praktisk kan jeg anbefale nettdating - det var sånn jeg traff min drømmemann. Ikke så lett å komme seg ut og treffe nye mennesker når en må være hjemme med et lite barn..:-)

Lykke til alle sammen - med eller uten ny mann!

Skrevet

var alene fra starten av

innstilt på at det kom til å være jenta og jeg resten av livet egentlig

så da hun var 7 månder ble jeg kjæreste med en av mine beste venner som hadde fulgt jenta helt fra starten av,

ble brått kjærester,

alt skjedde så fort

nå er jenta 3,5 år og vi har ei på 7 månder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...