mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 hei hvordan går d med deg? har du fått noe privat ul? magen og sparkene er blitt hverdagslig? funnet noe navn på gutten? ha en fin dag klem
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. februar 2007 dytter tilfellet du kommer innom idag..
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 erdu ikke her idag?
*panama* med to søte små Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Oj,så hyggelig;o) Ikke ofte jeg blir "ropt" på;o) Alt er kjempe bra her og sparkene er noe jeg kjenner etter daglig nå,morro!! Kjenner masse hver eneste kveld når jeg har lagt jenta vår for kvelden og satt meg ned på sofan. Det er så koslig;o) En skikkelig aktiv krabat også,kjenner masse liv..Og skikkelige krafige spark også. Vi sliter litt med navn vi da,blir liksom ikke helt enige... Men vi har et par navn vi liker begge to da..blant annet Øystein og Øyvind;o) Veldig vanlige navn,men vi liker det;o) Men vi har ikke bestemt oss for noe enda da,langt i fra også... Jeg fikk legen til å sende en henvisning ang ul så jeg går og venter i spenning på brev om de vil eller ikke.. Hvordan er formen din da? Har dere funnet navn?
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2007 hei koselig at du så mld:) jo her er d liv i magen, morro når man får respons når man dytter litt på den. ellers så sliter jeg nok engang med bihulene, legen har nå bedt meg ta pause fra skolen ei uke..og bare hvile. begynner i psykiatri prakis neste uke så må bare lade opp til 9 ukers intens jobbing. navn..ja. d var d har noen som vi liker og noen som vi er uenige om..men vi stresser ikke med d. koselig at så mange har begynt å komentere magen min:) ha en fin kveld:) kose deg med sparkene.. klem
*panama* med to søte små Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Det er koslig.. Det er ingen som har kommentert min:( Men det kommer nok tidsnok det også;o) Neh,det haster ikke med navn..Har noen uker igjen så.. Takk,det skal jeg gjøre..Nå er snuppa i seng og samboern er borte,så nå blir det sofa kos på meg og lillegutt;o) Ser det så tydelig utenpå også..Koslig.. Tusen takk..Ha en fin kveld du også.. Skal komme tilbake og fortelle når jeg vet mer ang ul.. God bedring til deg,håper det slipper taket snart...Slitsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå