Gå til innhold

8 mnd og skriker så mye om natten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger seg fint i syvtiden, men våkner tolv- ett og får mat. Etter det er det grining mellom en og to timer, og jeg stryker og putter smokken, og brer over han. Går litt ut og inn eller sitter ved sengekanten. Når han endelig sovner er det for en time eller to, før mat ca annenhver time.. Står opp ca syv, og er utrolig trøtt.. Tar ikke flaske heller, så nytter ikke med vann. Sover tilsammen rundt 2 t på dagtid. Noen som kjenner seg igjen, eller har noen gode råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mindre søvn og mer mat på dagtid. Barn våkner som regel pga. sult.

Skrevet

Ser nå at han sover bar 2t på dagtid - det er jo ikke så mye. Men faste måltider og mer mat ville jeg prøvd.

Skrevet

Har faste måltider, spiser gode porsjoner med grøt og middag i tillegg frukt/brød. Så han skulle fått nok mat.. Er helt avhengig av melken min, så får også mye melk på dagtid. Siste mnd har han plutselig blitt så stor.. Har det altfor godt han her lille

Skrevet

Hmm, vanskelig å si. Men har du prøvd dentinox i tilfelle det er tenner? Og har lest at seperasjonsangst kan virke sånn i alderen der og. Trygghet m puppen da.

Skrevet

Tassen og 2 andre i barselgruppa går igjennom det samme nå (8mnd). Lurer på om det er en fase jeg. Tassen våkner kl 5, og vil ikke sove igjen. Han er avvendt, så puppen får han ikke før kl 6. Vanskelig å legge på kvelden selv om han er stup trøtt.

Skrevet

Prøver dentinox ja.. Den seperasjonsangsten er jo veldig tydelig på dagen, hadde ikke tenkt på natten! Det kan jo stemme veldig godt som du sier med trygghet også..

Skrevet

Ja de vil vite at vi er der hele tia:-) Og da er jo puppen et godt bevis for dem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...