Gå til innhold

hvor mye tur for dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en evig tur elsker. De siste to mnd i svangerskapet var det ikke fysisk mulig for meg å gå tur. Nå kan jeg endelig gå ut på tur igjen. Det jeg lurer på er om det blir for masse for lillegutt med to gode trilleturer for dagen...? Jeg vil ut en tur på formiddagen, men vil også være med ut på tur med mannen og bikkja på ettermiddagen. Blir ca en time formiddag og halvanne om ettermiddag. Lillegutt er 4 uker gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir vel mye det samme om vogna rører seg eller står stille? Jenta mi sover ute alt fra 2 til 5 timer hver dag :) Noe av det er trilling, noe er stille. Tror ungene bare har godt av luft jeg :) Og ikke minst - de har godt av en mamma som har fått friskluft også!

Skrevet

Jeg tror jeg ville vært litt forsiktig med den lange turen på ettermiddagen.. Er ganske kaldt ute da, og blir litt mørkt.. Min er aldri ute i vogna etter 16, nå er han 4 mnd..

Skrevet

hmmm.. ja, det er noe med ettermiddagsluften. Vi pleier å komme oss ut ca fire halv fem og er inne igjen til litt før seks stortsett. Er jo begynt å skumre da.. Er akkurat dette jeg er litt redd for. Men samtidig så har de jo godt av frisk luft. Og de ligger jo ganske lunt i vognen.

Skrevet

Er det jeg som er dum eller? Hvorfor i alle dager kan ikke knøttet være ute i vogna etter kl 16?!?

Skrevet

Kan da ikke spille noen rolle hvor mye klokka er!!! Hvis temperaturen har sunket til under -10 grader, så ville jeg blitt inne...men feks -5 grader er like kaldt klokka 12 eller klokka 18... ;)

Synes du er kjempeflink som er så mye ute, jeg!!!!

Skrevet

Nå bor jo jeg rett utenfor Bergen, så - 10 grader er jo en skjeldenhet. Og frmover blir det jo bare mildere og mildere, så jeg tror jeg bare fortsetter med turer jeg :) Høres ut som småtten ikke vil ta skade av det. Og jeg tar i hvertfall ike skade av det :)

Skrevet

I bergen er det jo fin temp da :), men her jeg bor er det en helt annen temperatur midt på dagen og etter kl 16. Fy så mange ekle kommentarer på noen av dere her...

Skrevet

Du må ikke ta deg nær av det. Du vet best hvordan det er hos deg :) Jeg hadde ikke ville tatt småtten ut på ettermiddag hvis luften var mer kald og rå da enn på dagtid. Grunnen til at jeg spurte om dette er fordi helsesøster sa at selv om temp er grei på ettermiddag kveld, så blir luften mye råere da enn om dagen når det er sollys. Så jeg er jo litt med på din tankegang :)

Skrevet

Ja det var akuratt det jeg mente, sånn er det her hos oss, takk.. :)

Men så flink du er med tur gåinga di!

Skrevet

til anonym: det kom kanskje litt feil ned på skjermen fra meg der... var ikke meningen å være frekk i det hele tatt, jeg ble egentlig litt nervøs... jenta må står ute på ettermiddagen, og jeg skjønte ikke helt hvorfor det skulle være verre enn på dagtid... men som hun over her sier - det er veldig stor forskjell fra landsdel til landsdel. Her er det stort sett greit både dag og ettermiddag så lenge hun står unna den forb¤#% vinden som sniker seg rundt hushjørnene :)

Skrevet

Da ser vi været an jenter ;) hehe... Kjekt å se et kjent navn her inne, Ka-ping :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...