Gå til innhold

Jeg vil gifte meg i utlandet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og lurer på om vet hvordan jeg går frem. Det er en ganske ny tanke dette. Samboeren fridde til meg i går:-) Vi har lyst å gifte oss i Thailand januar 2008. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lysst og gifte deg i sjpømannskirke eller ambassade?? Du tar bare direkte kontakt med det du øsnker... Nå er jeg litt usikker på hvordan gjøre det med hotell og sånn, men de snakker jo helt sikkert engelsk så da går det jo og sende mail til forskjellige hotell i Thailand... :)

ellers har du www.brudepikene.no tror jeg det er som kan planlegge og hjelpe deg med alt... :) 5tusen tror jeg d koster :)

Skrevet

Ambassade er veldig enkelt, kan bare gå inn på nettsidene, finne ledige datoer- ta en telefon og vips, så har du en bryllupsdato!! Aner dessverre ikke hvordan det er med Thailand..

Skrevet

Jeg kjøpte bryllupsmagasinet Ditt bryllup i går. der fulgte det med en katalog fra Wikstrøms reiser hvor de hadde en "bryllupspakke" i Thailand som det gikk an å bestille. inkl. mat, vielse på stranden osv...

Skrevet

Tusen takk for tipset. Skal kjøpe bladet i morgen:-)

Skrevet

Jeg fridde forrige onsdag, og nå er alledere bryllupet planlagt i Thailand. Vi tok bare kontakt med sjømannskirka i Pattaya og spurte om det var ledig den datoen vi ønsket, noe det var, så nå blir det bryllup på Kho Samui den 6.oktober! Vi har ordnet alt selv, og det vi ikke har ordnet, ordner vi når vi kommer ned. Vi har 8 dager på oss, og i Thailand er ingenting noe problem, så alt kommer til å gå "i boks". vi blir ca 11 stk som reiser nedover........

Gift dere i Thailand, -det blir sikkert HELT PERFEKT!!

Skrevet

Ehhh... regner med du vet at Pattaya og koh samui er to forskjellige steder???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...