Nesly Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 er 4,5 uke siden jeg fødte, og tenkte jeg skulle ringe jm og bestille time for sånn 6-ukers kontroll.. noen som kan fortelle hva de gjør da, og om det er vanlig å ha med mann og babyen...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Jeg hadde ikke med babyen.. Var hos jordmor.. Ho spurte litt om fødselen.. Så tok ho vekt, hb.. og gu..
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Dere snakker litt om fødsel, tiden etterpå, tar GU for å se at livmora har trukket seg fint sammen og evt celleprøve, diskuterer prevensjon. Jeg har hatt med ungene begge gangene. Førstemann sov, men lillejenta var våken og satt i bilstolen sin mens jeg satt i "stolen". Går så fint så!
spagetti Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Legen min spurte hvordan det gikk med meg etter at lillegull kom. Var selv veldig spent på dette med 6-ukers kontrollen, men synes det gikk bra. Tok blodprøver. Jeg hadde ikke GU. Har forstått at det er vanlig med GU, men tror ikke det var behovet mitt da jeg hadde KS. Babyen hadde jeg med i bilstolen, da mannen var på jobb og det ikke var aktuelt for meg å ha barnevakt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå