KlaraK Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Tjoho! Idag kommer jeg også etter til 2.trimester
Lone35 =0) Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Grattis! Velkommen til 2.tri. Håper du får mange koselige stunder her inne. Lykke til videre med gullet i magen! =0)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 gratulrer, og velkommen hit.....jeg er nå 13+6....magen vokser og trives
KlaraK Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2007 Takk takk Det er så deilig å endelig gå over den magiske grensen! Tiden går jo såå sakte, men når jeg tenker tilbake på tiden etter at jeg fant ut at jeg var gravid. så har det jo egentlig gått ganske fort da. Så da er det vel bare å nyyyte tiden som er igjen, og glede seg til det blir sol og sommer og altfor varmt å ligge å nyte det i solen og heller finne seg en plass i skyggen. jaja, alt det vi må ofre gitt...
SokkeLaila Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 ..og jeg benytter meg av anledningen til å henge på KlaraK! Melder min ankomst selv i dag! Fikk en mld av en venninne som jeg måtte flire av: 'Grattis!! Endelig hadde du 12 rette på 12ukers-kupongen! Premien kommer i september!' Gratulerer til deg også, KlaraK! ..vi skal tydeligvis følge hverandre her inne!
KlaraK Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2007 Hehe, så vittig! Har du også termin 14.sept eller? Min termin er så utrolig cirka, da jeg egentlig ikke husker når jeg sist hadde mens, men tror det er ganske så nærme iallefall! Men håper jeg ikke treffer på termin da, for da har niesen vår bursdag. vil at de skal ha ulike dager.. hehe. Men den nybakte onkelen vil nok at den lille skal komme 10.sept. for da har han bursdag Lykke til videre *Sebbe*, artig å høre fra andre som er ca. like langt på vei
SokkeLaila Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Joda -her er det termin 14. sept som foreløpig gjelder! Tok UL for 2 uker siden og målinger tilsa at terminen også kunne være 16. sept, men et fravik på 2 dager var ikke noe JM brydde seg om, så jeg opererer med 14. aug til jeg får beskjed om noe annet! ..har hatt veldig regelmessig mens og planla dette ganske nøye, så skulle vel ha litt oversikt!
KlaraK Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2007 Jeg hadde regelmessig "mens" når jeg gikk på ppiller, men hadde vel bare menstrasjon et par ganger etter at jeg sluttet før jeg var gravid, så ikke helt klart for oss det her. hehe. Trodde ikke det kom til å gå så fort! Har jo hørt om de som har prøvd i et par år, og gikk ut fra at vi også kom til å gjøre det, men neida Det gikk ikke mange mnd. før den lille satte seg fast Skjønner at sånt er individuelt, men regna ikke med å være så fruktbar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå