Jippi! Maibaby! Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hei. Ser dere planlegger bryllup i Sjømannskirken i københavn. Så også at dere blir omtrent like mange som oss, og at dere har tenkt til å betale reise og opphold for alle. Kunne du tenke deg å dele budsjettet ditt med meg? Sitter her og prøver å finne litt ut av hvordan vi skal gjøre det...
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 heisann Vi skal også gifte oss i København til sommeren, vi blir rundt 25gjester da, også skal vi ikke betale reisen og overnattingen for folk Men kan jo prøve og hjelpe deg hvis det er noe du lurer på ???
Jippi! Maibaby! Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 Jeg så hun skrev på "gifte seg i køben-tråden" at hun regnet med å komme opp i 40 000, og lurer på om det er inkuldert mat og drikke til festen... Jeg sitter her og grovregner, og har en mistanke at det blir enda dyrere for oss... Og vi er bare 13. Jeg tror foresten jeg "stjal" hotellet ditt (hvis jeg ikke husker helt feil fra den andre tråden... Vi skal gifte oss i Sjømannskirken 1/9-07 og bo og ha selskapet på hotell Phoenix... Dette ble litt rotete, men sitter her og skal bråplanlegge bryllup...
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 IkJa hvordan hun har klart det er ett godt spm... hehe... vi blir 25gjester, og skal ikke dekke fly og overnatting, og kommer på 60tusen... hehe Vi gifter oss 30juni og skal ha det på phoenix ja, hotellet virker bare fantastisk, og han resturangsjefen Richard er utrolig hjelpsom. Vi skal nedover der nå i midten av arpil og se på hotellet og lokalene... Gleder oss sinnsykt.... Kan legge meg til på msn hvis du vil d?? [email protected]
Jippi! Maibaby! Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2007 Da har jeg lagt deg til...
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Hei! Ja, jeg tror vi havner på rundt 40 - 45000 kr. Fly+overnatting for gjestene: ca 15000 kr (har fått billige billetter gjennom Sterling og Norwegian) Foreldrene våre betaler selv. Mat: ca 10000 kr(utrolig billig! inkl drikke). Rundtur med båt: 1600 kr Fotograf: 4500 kr Kjole: 10000 kr Brudebukett: 500 kr(skal få laget en utrolig kul en i ståltråd med noen lilla liljer) Antrekk til mannen:? Dette blir ca 40 000 kr. I tillegg kommer kirken og borddekorasjoner, så vi ender nok opp med å betale noen tuser til;-)
Vannmann35 Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Hei dere! Lurer på noe... Jeg synes det virker så dyrt å gifte seg i København! Trodde noen av grunnene til at man valgte utlandet var fordi det skal være billigere... eller tar jeg helt feil her?? Når dere snakker om priser fra 40-60 000 Kr for bryllup i København, så virker det jo egentlig like greit å ha det i Norge. Ser at maten er billig, men når man tar med billetter for gjestene + diverse, så blir det jo ikke så billig... Lurer litt da siden jeg vurderer både utland og innland selv. Men har ikke lyst til å buke alt for mye penger...
Jippi! Maibaby! Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2007 Takk for svar! Har sittet og sett litt på det selv, og for oss blir det nok litt dyrere... Hva betaler dere for hotellet? Har fått et tilbud, som jeg egentlig synes var veldig godt, men det blir jo en god del penger allikevel.. Skal dere foresten ha to overnattinger? Men kirken tar jo 3500 kroner, da... Syntes det var litt dyrt, jeg...
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #9 Skrevet 1. mars 2007 Vi betaler 1640 kr pr natt for dobbeltrommene. Vi sponser èn overnatting, og gjestene betaler dersom de har lyst til å være lenger(noe alle har..). Vi er i København fra fredag til søndag hele gjengen. Dyrt er det, selv om man ikke har mange gjester!
Gjest Skrevet 1. mars 2007 #10 Skrevet 1. mars 2007 Vi valgte ikke utlandet fordi vi ønsket et billig bryllup. Jeg ønsket København fordi jeg trives veldig godt i byen, samtidig som jeg ønsket et lite og enkelt bryllup. Hele ideen om å reise bort fristet egentlig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå