Gå til innhold

snuppa mi på 6 mnd nekter (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og drikke for tiden får i henne minnimalt av veske, men hun spiser bra posjoner me grøt måren og kveld + middag og ein frukt mos....

men hu har altså ikke drukket skikkeli på 2-3 dager...

jeg ammer så har syyyk melkespreng og er redd melka forsvinner snart, i tillegg til at hun ikke tar pupp vil hun vertfall ikke ha flaske..

tror dere det gjør no om hun ikke drikker så mye?

tenkte og ringe helsestasjonen og hørre seinere, men vil høre hva dere tror!

eli:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei vil bare si at min lille er akurat lik, vil ikke ha melk, begynnte når han var 4 mnd å er lik enda.

han drikker vann til måltidene, har snakka med både med helsesøster og lege men ingen har noen gode råd og komme med.

men hviss du hopper over middagen en dag eller noe og bare tilbyr henne melk for og se da. min lille hoppet over hele måltidet da, men er vert og prøve.

prøv med vann eller mm i kopp heller glass.

lykke til

Skrevet

ok det va godt hørre det va andre småtroll som og e lik:)

hu har allti logge på det nederste linja på vekt og lengde så de passer litt på på helsestasjonen:)

veier6330 g nå hun er 6 mnd:)

Skrevet

Du må pumpe nå! Få utdrivingsspray hos legen (de kan ofte fakse inn en resept hvis de ikke har tid til å se deg), og få ammet henne når hun sover. Får hun tenner nå? Spør legen i samme slengen om hva slags smertestillende hun kan få! OG nattamm nå!

Skrevet

hei ja det va god ide har faktisk en sånn spray itte ein brystbetenelse for et par mnd siden kom ikke på og bruke den:)

nå ska eg spraye og så ska eg pompe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...