Gå til innhold

Brystpumpe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE pigeon!!! den knirker noe inni hampen!

Skrevet

jeg anbefaler elektrisk!! har avent manuell selv.. jævla hærk.. så jeg har leid en elektrisk på helsestasjon

Skrevet

avent sin elektriske=) er deler med til den så den kan bli manuell også=)

Skrevet

leide elektrisk de første månedene før jeg kjøpte selv og det var jo klart myyyer enklere!

Skrevet

kjøpte elektrisk. Medela.. skal forresten selge min nå. brukt i 2 uker...

Skrevet

Hej!

Hvis du har problem med amningen så tycker jag att handpump är det enda som funkar. Vi hyrde sån elektrisk men den gjorde så grymt ont och såg så stressande och farlig ut:)

handpump kostar en tiondel och man kan vänta in utdrivningsreflexen i lugn och ro och anpassa omedelbart om det inte är bekvämt.

Skrevet

Om du har problem med amningen så tycker jag absolut att handpump är bäst.

För mig gjorde den elektriska ont och var bara stressande.

med handpump kan man vänta in utdrivningsreflexen i lugn och ro, dessutom kostar den mycket mindre.

Skrevet

Veldig uenig med innlegget over. Elektrisk pumpe koster IKKE nødvendigvis mye mer enn manuell. Jeg har hatt både Avent Isis manuell pumpe og Medela Mini Electric. Sistnevnte er helt suveren, synes jeg! Den koster ca 700,- ny. Kjøpes på bla. apotek.

Jeg brukte den til fullpumping i en fireukers periode. Fikk ut mye mer enn med manuell pumpe, og pumpingen gikk raskere.

Den går på både 220V og batteri. Kjekt med batterimulighet hvis man f.eks er på hytte uten strøm! Tar ikke mer plass enn manuell pumpe heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...