Gå til innhold

min baby fikk bronkitt ):

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er bare 13 uke gammel. jeg er så redd. noen har erfaring med bronkitt??? skal jeg holde han varm eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei gutten min fikk oxo bronkitt i 3 mnd alderen,ikke noe korsli i d heletatt. har babyn din feber da? de skal jo ikke bli for varme, d jeg hadde bare på bodyen når han lå i fanget me dyna hans over for han skulle heletia ligg i fanget, noe jeg kjønner veldi godt å da blir d jo veldi varmt til dem, så nar han ble for varm tok jeg av dyna.ellers vis du skal ut så kle gott på han,pass på at han ikke får trekk på seg å ikke er så mye sammen med andre unger den første uka, hev hode delen av senga og klapp han på ryggen når han hoster vis du har mulighet til d, vis han bynner å kaste opp så må du ikke bli redd for da er d somregel slim som kommer det kan henne at han kaster opp etter et hosteanfall å etter han har spist, men vis du mener at det er noe unomalt me oppkastet så ring lege, å vis han tetter seg på kvelden når han skal sove å han får problemer med å trekke pusten så hold ham ve vinduet eller "ut jennom døra" sånn at han får frisk luft, men alt vil gå bra,bare ta alt med ro å ikke få panikk for da vil du skremme han. lykke til

Skrevet

Har han feber, gi febernedsettende. Og ikke kle for mye på han så han blir overopphetet. Du kjenner godt hvor varme de er ved å legge to fingre i nakken.

Ellers er det å heve hodeenden på senga med en tykk bok eller to. Det hjelper godt her når det er mye slim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...