2_TETTE Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal inn og ha planlagt keisersnitt på mandag....Kun 5 dager til.. Blir spennende. Lillegutten vår er 17 mnd og det blir spennende å se hvordan han reagerer. Vi har planlagt nøye hvordan hjemkomst osv skal skje på en måte som er best for han og besteforeldre stiller masse opp heldigvis. Gleder oss veldig nå..vet ikke om det blir jente eller gutt heller:) Gruer meg litt til operasjonen, og det at jeg ikke kan løfte eldstemann på noen uker, men det går seg vel til:) Måtte bare fortelle det til noen for er så nært at jeg er begynt å bli spent:)
Synnøve Finden Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Vil bare si lykke til! 14 mnd mellom mine, nå er de 17 mnd og 3 mnd gamle. Litt slitsomt noen ganger, men går overraskende bra synes jeg. Er hjemme med begge, men eldstemann begynner i barnehage fra april.
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Stilig. Jeg har også 17mnd mellom mine to første keisersnitt. Gikk kjempebra...hadde ingen til å hjelpe meg jeg da...så jeg MÅTTE løfte og styre da jeg kom hjem 4.dag....men gikk bra....det var da jeg fikk 3 mann med keisersnitt jeg fikk brokk enda da tok jeg det med ro i to uker....
2_TETTE Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2007 I dag har jeg blitt innskrevet på sykehuset og fått perm i helga... Så nå venter vi bare på den store dagen:) Skal kjøpe noe fint til storebror så han får en del oppmerksomhet rundt dette han også... Ønsk meg lykke til...er litt nervøs nå...
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Så rar følelse det må være å vite når barnet skal komme... Dere får kose dere masse med den kommende storebror i helgen, blir jo rart for han dette her.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Lykke til:D Det høres spennende ut:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå