Jomfru79 Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Det er så fantastisk å kjenne de små sparkene der inne. Er 19 uker i morgen, og nå er det full fart.. Mannen er også giret, for nå kjenner han det også.. For ikke å snakke om datteren på 3 år som gleder seg vanvittig til å bli storesøster.. ÅÅ så fantastisk det er..
babyimagen:) Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 hei! nå ble jeg skikkellig misunnelig på deg:) prøver å kjenne etter, men har ikke kjent liv "utenpå" enda. tror bare det er innbildning det jeg kjente igår. Men for din del så er det jo kjempe koselig:)
MayLady Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Så spennende! Jeg har også begynt å kjenne spark, men det kjennes ikke utenpå ennå - er 15 uker i morgen. Gleder meg veldig til far og sdtoresøster på 3 kan få kjenne de samme sparkene! Det er utrolig herlig å kjenne at det lever i magen!
Jomfru79 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2007 dette er min andre, kan jo være defor jeg kjenner det allerede.. Men jeg måtte anstrenge meg skikkelig de første gangene ofr å kjenne det på utsiden.. Det kommer nok skal du se...-) Bare gled deg!
babyimagen:) Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 er vår første her. Å har selvsagt ikke tålmodighet i det hele tatt. men får bare vente. er snart i uke 20 nå så er vel ikke så altfor lenge til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå