AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Åhh.. så fantastisk! Tenk at det finnes en helt perfekt liten baby inne i magen min! Og så så søt, da selvfølgelig! :0) Jm sa at det er 80% sikkert ei jente og det er forsåvidt det vi alle trodde også, så vi regner nok med at det er ei lita snuppe, ja. I profilen ligner hu allerede på søstra mi, og det var ordentlig vittig. :0) Ååhh så gøy! Svever på en sky jeg nå.. Morkaka ligger litt foran sånn at det er derfor jeg ikke kjenner tydelige spark enda. Greit å vite. terminen ble også flyttet, så nå venter jeg ei jente den 19. juli!! Tenk jeg er halv¨veis!! Ååååhh!! Hurrahurra!! :0)
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 ååå..så kos da:) flott at alt sto bra til
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2007 Takktakk.. er helt i skyene her! :0)
*panama* med to søte små Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Så herlig!!! Gratulerer så mye;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå