Månestråle85 Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Kom hjem på norgesferie i går (herregud å deilig, har ikke vært hjemme på nøyaktig ett år). Da var min forlovede med (første gang i norge, og første gang han har sett snø, kjempemorro ). Vi ble henta på flyplassen av mine besteforeldre, da bilen til mamma stod der. (hu kunne ikke hente oss, var på sykehuset). ca et halt minutt etter at vi kom inn døra plasserte de forloveden min i stua og sa han måtte vente der, for vi måtte opp en tur. han måtte IKKE komme opp! fikk jo en liten mistanke da, siden dette er utypisk oppførsel for dem, men slo fra meg tanken med en gang. Men så tok de meg opp, inn på gjesterommet, og jaggu var ikke mistanken min bekrefta!! De hadde kjøpt brudekjole til meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OG dette hadde de klart å holde hemmelig for meg i nesten 2 mnd, noe som er helt utrolig, for bestemora mi er verdens største sladdrekjerring ;P Men alle andre i familien (og venner av de også) har sett den da, hehe. Og det utroligste er at jeg synes kjolen var kjempefin! Men fikk beskjed om at hvis jeg ikke likte den, eller ville ha en annen, så kunne jeg bare selge den, for de visste de tok en kjemperisk... Jeg er satt ut enda jeg... Kan ikke tro at de kjøpte en kjole til meg.. Og er spesiellt deilig siden vi har vannvittig dårlig råd, og sliter litt med å skaffe penger til bryllupet... Og nå kan jeg jo selge kjolen etterpå og faktisk tjene penger, hehe
map79 Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Å så snille de var! Men det har du helt sikkert fortjent! Lykke til med bryllupet!
Vannmann35 Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Så lenge du liker kjolen er jo alt flott. Veldig hyggelig med en sånn overraskelse da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå