Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke akkuratt si at kroppen min overhodet er nærmt å være like "stram" og lekker som før graviditeten, så hva i huleste velger jeg å gå med i jenta sin dåp?

bukse og skjorte?

Hva gikk dere andre med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brukte bunad jeg- så slapp jeg ¨å tenke på det!

du kan jo bruke sort bukse med en fin topp, og evt en blezer, eller fin cardigan

Skrevet

Jeg kjøpte med en cremehvit/beigegull aktig kjole! hehe... Vanskelig å beskrive :)

Kjempe fin kjole, men burde nok venta noen mnd'er til med å ta den på meg tror jeg ;)

Så ikke lekker smekker ut for å si det sånn!!!! (så på bildene etterpå) *bollafeiten* hehehe....

Skrevet

hvitt skjørt og hvit bluse.

Skrevet

Hei

Har ikke hatt dåp enda men tror du presten og svigermor hadde blitt gla hvis jeg kom i jeans og sort genser(noe som forøvrig er det enste jeg føler meg vel i om dagen) hehe hadde vel blitt ramaskrik tenker jeg. Nei her blir det nok hel sort ja.... Får si hva man vil men jeg trives best i sort om dagen..

Skrevet

Jeg gikk med bunad. Presste den på meg, hehe

Skrevet

Kjøpte meg ny vårkjole av den typen som er fin til både tykk strømpebukse og vanlige bukser. I dåpen hadde jeg strømpebukse og støvletter til kjolen:)

Følte eg akkurat passe fin, he-he

Skrevet

Dette lurer jeg også på.... Bunad hadde vært greit, men da sliter jeg med å få ammet, så det blir nok uaktuelt for min del! Får nok finne meg et skjørt og en bluse (greit med noe som kan kneppes opp) :o)

Skrevet

jeg hadde også tenkt bunad ;) men hva gjør man med amminga da ja.. hm.. kanskje pumpe akkurat til den dagen.

Skrevet

Jeg har kjøpt en festdrakt som det heter, som jeg skal bruke i dåpen her... Bunad har jeg ikke gått med siden konf. min, så den er nok litt for kort :-p Ikke spes dyr var den heller og kan brukes til andre tilstelninger.

Skrevet

Budnad, men måtte sys ut 15??? cm. Var nok litt stram fra før av, men...... Tenkte at jeg likegreit kunne se fæl ut i budnad, som noe annet plagg.

Skrevet

Uff, det må vel jeg også begynne å tenke på snart...

Bunad hadde vært perfekt, hvis det ikke var for at min er i størrelse "formløs strek" og ikke kommer til å passe meg igjen noen gang;-)

Tror jeg skal satse på en brunmelert drakt i tweed, eventuelt en brun finstrikket kjole. Begge kamuflerer magen så godt det er mulig. Skulle helst brukt noe svart, men får meg ikke helt til å gå i kirka i svart når det er dåp... Siden jeg forbinder det med begravelser.

Skrevet

Hadde på meg lille kjole og sort blazer...

Har et tips til alle som vil inn i noe lekkert men ikke heeeelt har figuren, gå en tur på Lindex og kjøp Firm figure shaping strømpebuksene! De er helt fantastiske! Jeg går ned en str i bukser med den på og jeg får helt flat og fin mage samt sprettrompe. Har igrunn ingen av de nevnte tingene uten! Hehe...

Den er genial!

Og til alle strømpebuksehatere; den sklir ikke hverken opp, ned eller inn noen plass den ikke skal være:)

Skrevet

Jeg gikk i sort skjørtdrakt med sort og sølv tversovertopp inni. Var nødt til å velge mørk farge på klærne, for jeg er så utrolig feit (unnskyld meg...)

Skrevet

Bunaden mi er ikke i nærheten av å passe... så det blir nok noe annet tenker jeg. HVA har jeg ikke peiling på enda.

Skrevet

kjøp deg en boob-ammekjole! de er lekre, sitter fint på alle og er jo veldig praktiske å amme i...

bunad, det hadde jeg ikke greid, hverken fysisk eller psykisk...:)

Lykke til med dåpen!

Skrevet

kjøpte meg et lekker skjørt blåaktig skjørt med en del pynt på og en pen hvit omslagsgenser. enkel å amme i. har bunad , men uaktuelt med den i forhold til amming

Skrevet

Jeg hadde på bunad. Gikk helt fint med ammingen, og ikke spesielt mye styr. Gikk unna selskapet i 2x15 min og ammet med bunaden delvis av inne på soverom...

Men skal si det var godt å ta av bunaden da gjestene dro!

Skrevet

Skulle gjerne hatt på meg bunaden, men den trenger jeg ikke tenke på å få på meg over puppa...... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...