Gå til innhold

Sorry jenter, vet det er mye mas om......

Anbefalte innlegg

Skrevet

sopp her inne om dagen, men jeg må spørre. Tror jeg har sopp, men det klør ikke hele tiden, bare veeeeelig innimellom. Er det sopp? (trodde det klødde veldig hele tiden......)

og kan jeg ha gitt det til samboer........?

Er det farlig og behandle for sopp hvis man ikke har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du..Det er fult mulig at dette er sopp ja.. Var sånn på meg. Klødde ikke hele tiden,men skikkelig når det først sto på!! Ja du kan ha smittet samboer,men er ikke sikkert!! Nei det er ikke farlig å behandle det selv om du ikke vet hva det er. Det kan være svangerskapskløe da!! Det er helt for jævlig. Kan klø deg sundt..

Skrevet

Prøv å smøre deg med naturell yogurt i et par dager der nede.Dette hjelper mot det meste.

Skrevet

kan vere sopp ja, canesten får du reseptfritt på apotek.

du kan ikke ha gitt det til samboer, sopp er ikke, men blir veldig ofte forvekslet med seksuelt overførbare sykdommer.

kan ikke tenke meg det er farlig å bruke canesten salve selvom man ikke har sopp, men skal ikke bruke vaginal pillene når man er gravid tror jeg.

Skrevet

kan bruke pillen..men du skal ikke føre den opp med den staven som følger med..man må bruke fingern...det fikk jeg beskje om fra lege og jordmor :)

Skrevet

Sopp kan absolutt smitte til samboer! Har selv vært i den situasjonen flere ganger, og han får det som regel i mye sterkere grad enn meg.

Skrevet

Jeg har også opplevd at sopp kan smitte. I de tilfellene har han bare smurt seg med canesten cremen og det har hjulpet. Menn vet ofte ikke om de har sopp. Jeg synes at bruk av asan hjelper oss begge to.

Skrevet

Jeg har prøvd med Yogurt og dette hjalp med en gang.

Skrevet

Yoghurt (naturell) eller natron (baking soda) har hjulpet meg.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Tror sambo har fått det, for han klør så på skaftet og rundt om dagen......stakkar......går det bra og bruke pevaryl?....var den jeg fikk anbefalt på apoteket....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...