Gå til innhold

Gifter meg om 3,5 uker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gøy å se at det er aå mange som skal gifte seg. Jeg gifter meg 24 mars, sammme helg som forlovelsen året før. Har det meste klart og kan sikkert svare på en del spørsmål..Neste utfordring er jo da å bli gravid...Når det gjelder budsjett vet jeg ihvertfall en del om hva ting koster..sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal gifte oss helgen før. Har det meste på plass, tror jeg. Skal inn til byen å ordne med de siste tingene i helgen. Hente kjolen hos sydamen og mannen må få skjorte og slips. I morgen kommer min mormor og hun har kjøpt kjole til lille tulla...... Jeg håper og krysser fingrene for at den er fin, hvis ikke..... Blir det dyrt brylllup, hvor mange gjester?

Skrevet

Blir dyrt ja!! Ihvertfall synes jeg det. Ca 115000, og vi er 82 gjester med 4 retter og fri bar. Kor i kirken og band som spiller på festen..Vi har også brukt 10 000 på reise til Paris, som kommer i tillegg sukk...Men man skal vel forhåpentlig gifte seg bare en gang!!

Dere da?

Skrevet

Vi blir 26 og tar dåpen i sammeslengen. Tror det kommer på rundt 20.000 for det meste. Vi skal ha 3 retters middag, fri bar, kaffe og nattmat. Ja det er en engangs sak og vil jo ha en fin dag. Får dere litt hjelp økonomisk?

Skrevet

Vi gifter oss samme dagen!!!!!! Det var gøy... Er dere ferdige med innkjøp og alt? Vi holder på med siste rest nå om dagen.

Skrevet

Morsomt at noen har smme dato..Tror ikke det er veldig vanlig dato nei! Vi er stort sett klare. Var på øving i kirka igår. Mangler litt tilbehør til kjolen, samt borkort, bordkart, barvarer osv...Og så skal vi lage kirkeprogram. Vi skal ha et kammerkor i kirka og det blir stas!! Dere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...