Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Hei. Jeg har ei datter som går i 4. klasse. Hun blir trakkassert av både lærere på skolen og rektoren. De får brev med seg hjem fra skolen, om de har gjort noe galt. I går fikk hun, og fem andre elever med brev hjem, fordi de hjalp en annen elev fra å få juling på skoleveien dagen før. Greit nok det. Men når noen gjør henne noe på skolen eller skoleveien, og hun sier ifra, bare flåser de av henne. De har sagt til ALLE elevene på skolen at de skal holde seg borte fra henne når hun er sur. Hva hjelper vel det? Eneste som skjer er jo at hun ikke får noen venner. Og det er ikke bra. Lett å si sånn istedenfor å gjøre noe med situasjonen vet du. Hun har gått gjennom nok i sitt korte liv, uten at hun skal bli manipulert av lærere, elever og til og med rektoren. Forsvarer ikke hennes oppførsel, men alle elever skal behandles likt. Noen som er enige i dette?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Jøje meg...stakkars jente! Hvis jeg var deg ville jeg klaget skolen, lærere og rektor inn for skoleetaten eller hvor man gjør det. Jo før jo bedre!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå