Gå til innhold

Nutmeg,attpåklatt og alba sin skravletråd! ( ny; 9)

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen, og god ny tråd:)

Ble det en koselig tvkveld? Jeg la meg tidlig, og så på tv i senga. Deilig:) Litt kos med sambo ble det også tid til.

Ingen tr:( Satser på at i dag er dagen:)

Hvordan har du det denne siste morgenen i februar?

Ha en flott onsdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hå...

Den siste dagen i denne mnd er foreløpig grei... litt uggen, og hodepine!

Men, skal prøve å slappe helt av nå.. så ikke hodepinen blir verre..

Eg har "bare" 210 dager igjen til termin... hehe.. positive tanker!!!

Så fruene.. ok nok det. Og såg dansefeber! Så kvelden gikk den..

Ønsker deg en flott onsdag også!!

Skrevet

210 dager går fort:)

Mye å gjøre i dag, er bare å kryser fingrene for at dataen vil samarbeide.

Vaske klær og begynne ordne til helgens tur i dag. Gleder meg til å dra:) Og må se LOST i dag, for nå er TvNorge kommetlike langt som stv4 var da de tok ferie. Gleder meg:) Blir den tv dagen i dag! Gilmore (om jeg rekker det, kan sløyfes), Ugly Betty og Lost. Hmmm, tror kanskje jeg skal la være å se Desperate Fruer ja.

Nå skal jeg lage te, og sette igang med litt fakturering.

Hvil deg litt du:)

Skrevet

Gleder meg sånn til neste helg eg.. da skal vi fortelle ungene!!!!!!

Spent altså...

Skal ikke hvile helt enda.. må bort på jobb med sykemelding. Så må vel ordne håret og sminke meg litt... så de kjenner meg igjen.. hehe!

Håper eg ikke treffer noen andre enn sjefen... orker ikke spørsmål om hvordan eg har det.. er jo ikke syk.. "bare" gravid!!

Tror eg skal kose meg med te når eg er tilbake..

Kos deg imens!!

Skrevet

Fått pønta deg og vært innom jobb?:)

Neste helg blir bra skjønner jeg:) Gleder meg til å høre hvordan de reagerer:)

Hvilken uke er du i nå? 11-12?

Skrevet

Er tilbake nå ja... ikke mye nødvendig den "pyntingen"... det sludder sidelengs ute!! Nice!!

Fikk snakket med "sjefen".. gikk bra.. Hun gledet seg til det ble offisielt, ikke lett å svare de på jobb når de spør hvordan det går med meg... 12 mars kan hun få svare skikkelig.. hehe

Er veldig spent på om ungene har noen spørsmål.. hehe. når de får vite det!! Skal bli gøy!

Er i uke 11.. så er ferdig(ca) med uke 12 når ungene får vite det. Skifter uke om mandagene.. men vil bruke helgen med de på dette..

Går det bra med dataen?

Skrevet

Ingen krasj så langt..... Kan hende alle "bugs" etter oppgradering er utryddet:) Hadde ikke gjort noe det.

Grøss, sidelengs sludd. Det er kaldt i kinnene det!

Koselig frokosttv i dag?

Skrevet

Har ikke sett så mye på..

Såg 15 km for menn i morges heller..

Har laget et innlegg nettopp.. det må du lese!! Hehe.. gode nyheter!

Slapp å få i kinnene.. har stor og god hette, såg ikke helt hvor eg gikk da.. men kom meg frem!!

Satse på "bugsene" har tatt ferie...

Skrevet

Blir is i dag ja:) Får begynne å spise is til middag de dagene sambo er borte.... Hehe:)

Er det mer ski på tv i dag?

Skrevet

Hehe..

Er så dumt dette vm.. det skjer så tidlig om morgenen.. så det er vel bare reprise senere.

Klør sånn i nesen i dag... håper virkelig eg ikke blir forkjølet!!

Hvor lenge skal du være på jobb i dag?? Overtid?

Skrevet

Blir nok jobb til 17-18 tipper jeg.

Nei, ikke bli forkjølt! Det er så kjedelig! Her går det omgangssyke, så jeg regner med jeg får det snart. Bruker klare få med meg alle runder med slikt som går.

Middag i dag?

Skrevet

Hei jenter!

Fint med ny og kort tråd :o)

Ja, da blir vel jeg bimmer på heltid....

Var hos legen i dag og pga mitt høye blodtrykk, så ble jeg 100% sykmeldt på dagen. Så nå har jeg vært på jobben og snakket med sjefen og levert sykemelding. En kollega begynte å gråte også...huff...så leit....Men kan jo ikke gjøre annet enn å høre på legen.

Dette blir uvant, men babyen og jeg skal kose oss med en langt mer rolig hverdag :o))

Er du helt sikker på at du ikke er gravid, Nutmeg?

Merkelige greier...håper så du får en klarhet snart.

Skrevet

Hei kjære alba!!

Godt du blir sykemeldt når det er for høyt.. men sikkert uvant å være så mye hjemme plutselig!!

Mitt BT er vel heller lavt... merker det godt... men det hører med!!

Så du hadde vært på ul... koselig!! Og spennende om de klarer å se neste gang hva det er... har du noen "magefølelse" på hva det er??

Klem til deg og god bedring!!

Skrevet

Hei hei attpåklatt!

Jeg er glad legen tar sine forhåndsregler, og han vet i denne situasjonen hva som er best for meg og min lille. Men dette blir veldig uvant...Har vært i full jobb de siste 7 årene...Skal gjøre mitt for at tida blir bra :o))

Er vel ikke noe behagelig med lavt bt heller har jeg hørt. Føler deg svimmel og "rar"?

Var et fantastisk opplevelse i går på ul!!!

Lille vakre babyen vår...kjenner tårene kommer bare jeg tenker på det...hehe...Ikke lett å være full av hormoner :-D Blir spennnende å se om h*n vil vise seg mer neste uke! Har egentlig ingen spesiell følelse når det gjelder kjønn. Eller; det varierer fra dag til dag :o) 51% jentefølelse og 49% guttefølelse kanskje...? hehe....

Du da? Noen følelse?

Skrevet

Svimmel og rar ja... ikke så ofte heldigvis.. men nå er eg "heldigvis" mye i ro... merker det vel mer når eg skal begynne å jobbe igjen!!

Følelsen min sier for det meste gutt.. men har har et lite glimt innimellon av at det er en jente og.. så vi får se om ca 210 dager.. hehe!!!

Nutmeg?? Har du stukket hjem??

Skrevet

Heisann!

Visst fikk vi datatrøbbel i går; internett forsvant! Kjedelig:(

Men, nå er vi på nett igjen:)

Jobbet bare 1t overtid i går, og så var jeg på date med sambo:) Var å svømte sammen (dvs; sambo er ingen stor fan av svømming, så han oppholdt seg for det meste i boblebadet og badstuen), og å så på huset. Veldig koselig:)

Hvordan har dere det i dag da?:)

Ingen tr på meg, men nye muligheter i dag. Og, fom i dag har jeg jo ny fastlege!

Ha en super torsdag!

Skrevet

Hei og hå for mars!!

Dette er mnd eg kan håpe å bli kvitt denne formen her... jippi!! Håååp...

Foreløpig i dag er formen ganske ok.. "bare" trøtt.. våkner mye om nettene.

Ingen tr og du holder ut!! Beundringsverdig...

Skal du ringe legen i dag?? Være flink jente??

Hørtes ut som en koselig date.. er viktig det!

Går det bra med huset?

Super torsdag ønskes deg også..!!

Klemklem!!

Skrevet

God morgen!

Tok med meg dyna i stua for å se stafetten i dag,jeg :o) Sambo lo av meg der jeg kom tuslende med sovesveisen...

Har ikke fått sett noe særlig av vm, men akkurat stafett syns jeg er veldig moro. Litt dumme tider da...

Nå frokost og bimming..

Ha en flott torsdag!!

Skrevet

God morgen begge to:)

Har ikke sett noe fra VM jeg. Alt er jo ferdig når jeg kommer på jobb, og jeg har vel egentlig kommet frem til at jeg ikke er så intressert lenger.

Ja, var en koselig date:) Må jo ta igjen for alle helgene vi ikke har sett hverandre i det siste. Og imrogen drar vi på hytta:) Går fremover med huset, heldigvis:)

Hva skal dere i dag da? Overtid og pakking på meg.

Skrevet

God morgen til deg og alba!!

Kjekt med vm, men tidene er pyton.. såg mesteparten av stafetten eg og.. gikk glipp av litt, ungene må jo på skolen selv om det er spennende i stafetten.. hehe!

Frokost og bimming er bra for oss sykemeldte!!

Skal kanskje ut å spise med noen venninner i kveld.. håper formen kan samarbeide!! Og tror nok hemmeligheten blir avslørt.. ikke lett å skjule nå.. Men skal prøve...

Tenker den nye tråden vokser fort denne gang, når vi er tre på den om dagen.. hehe!!

Skrevet

Tja, planer for dagen...må venne meg til at jeg skal slappe av først og fremst...hehe....men skal nok vaske klær, skifte på senga, handle, lage middag til sambo kommer hjem og så får jeg besøk av ei venninne i kveld. Skikkelig skravlekveld gleder jeg meg til :o)) Hun vet ikke at jeg er gravid, så syns det er på tide å fortelle det nå.

Skrevet

Skikkelig flink å holde på hemmeligheten du... viser det ikke på deg enda kanskje??

Huske å slappe av og då... ikke gjøre for mye med en gang..

Sitter og kjenner kvalmen kommer sigende likevel, litt tidlig ute med å skryte av formen i dag.. tror eg skal krype under dynen før dusjen venter..?! Spise et eple først... og bimme litt til.. hehe!

Skrevet

Vil også sove litt:( Men, jeg får vel være glad for at jeg ikke er kvalm og slapp. Litt vondt i magen, men det skyldes nok manglende frokost.

Skrevet

Skal gjøre ting i et rolig tempo, og ikke for mye på en gang...har lovet sambo og familien det, men er jo vant til en meget hektisk hverdag med høyt tempo, så uvant kommer det garantert til å bli :o))

Venninna mi som kommer til meg i kveld er ufrivillig barnløs, så ikke så lett å fortelle henne at vi venter barn...men; vet hun vil bli glad på mine vegne og føler nå at tiden er inne når jeg i dag har passert 19 UKER!! :-D Merker magen selv, men tror ikke det syns veldig hvis man ikke vet det.

Skrevet

Flink jente!!

Blir nok uvant ja.. men går nok bra! Er for verdens beste "sak"!!!

Ikke lett å fortelle til folk som sliter nei... misunner deg ikke den!!

Men hun blir nok glad på dine vegne!!

Skal sove for deg og nutmeg!!!! Ok??

19 uker!! Det er bra!! Snart halvveis...og da går det fort!!

Er litt spent på magen denne gang.. håper den roer seg litt snart, ellers blir eg stooor!!

Får prøve litt klær etter dusjen.. finne noe "kamuflasje" til i kveld...hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...