Gå til innhold

Kynnere i uke 19?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke huske når jeg begynte å få kynnere sist gang...men var helt på slutten en gang. De siste dagene har jeg hatt så vondt i magen, øm på en måte og akkurat som mensesmerter. Kan det være kynnere allrede?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde kynnere tidlig med lillemann og man har jo kynnere fra rundt uke 11..men man kjenner de ikke siden de er så svake :) så det der godt mulig at det er det du har....kynnere da blir magen hard og de kan vare lenge.

øm i magen? det var ikke jeg da jeg hadde kynnere....det er ikke bare vokse smerter? man kan jo kjenne det godt når alt der inne strekkes.....

Skrevet

Er bare meg som sikkert ikke er så god å forklare...ikke dirkete øm, men litt vondt...? Varer ikke lenge syns jeg, og har ikke kjent på magen om den blir hard. Kjenner at det som regel kommer noen spark rett etterpå... Hadde mye voksesmerter i begynnelsen, men syns ikke det kjennes sånn ut nå.

Skrevet

kan høres ut som kynnere....for babyen er jo kynner som lett masasje :) så kanskje den sparker etter mere? =) syns at du kan ringe jordmor hvis du er usiker...det er jo bare en tlf og det er jo derfor de er der =)

Skrevet

Skal på kontroll man 12., så får spørre legen min da...er jo ikke farlig eller noe, bare ubehagelig:o)

Skrevet

Jeg har hatt siden uke 12 denne gangen og hadde enormt mye rundt uke 17-20, så mye at jeg faktisk var redd for premature rier, men heldigvis roet det seg igjen, nå har jeg bare en 2-3 kynnere på en dag. Er vanlig at man kjenner kynnerene tidligere når man er fleregangs enn når en var førstegangs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...