7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 før han sier i fra selv..(i søvne) for at han skal sove lenger.... nå legges han kl 1930, våkner for pupp ca 01 - 02... hvis jeg gir pupp i 23 tiden så vil han sove til ca 4-5 Mitt spørsmål er: Vil han bli avhengig av den metthetsfølelsen han da får ?? han vi jo være vant til å få mat uten at han vet det liksom.. Eller vil han bare være vant til å sove lenger?? Lurer på om det blir vanskeligere å avvenne dette rett og slett.. eller skal jeg bare fortsette som før?? Gi mat etter etterspørsel ... han er snart 5 mnd:=)
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Vi nattavvente ved å rett og slett vente litt og la henne klage i søvne, da sovnet hun igjen og plutselig var hun nattavvent. Må dessverre legge til at vi er begynt med nattmat igjen nå, men det er fordi jeg ikke orker "bråket" når jeg går og legger meg. Jeg legger meg alltid sent og hun våkner av at jeg kommer inn i rommet. Gleder meg til hun skal på eget rom! Dersom jeg sover i stua nå så sover hun natten gjennom, ingen godlukt, ingenting å mase om;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå