Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Nå fant jeg den lille svarte dingsebomsen som skal være ytterst på den lille spaka som man tar ned ryggen med på vogna............. Den oppdaga jeg var borte her om dagen, og nå fant jeg den plutselig... hmm... hvor skal jeg legge den da? siden vogna er ute i bilen og jeg IKKE har tenkt å gå ut i bilen og sette den på fordi det er bikkjekaldt ute og jeg egentlig burde pakket fordi jeg skal reise i mårra og egentlig har funnet endel sommer klær som jeg skal ha med meg til thailand og hva har det egentlig med saken ågjøre at jeg begynte å prate om de sommer klærne når ejeg egentlig skulle prate om den bitte lille svarte dingsen som jeg ikke vet hvor jeg skal legge så jeg finner den igjen når jeg kommer opp hit igjen og nå lurer jeg på om du fortsatt leser egentlig fordi at jeg har begynt å skjønnne at jeg nå gjør aaaaalt for å slippe å gjøre det jeg egentlig burde gjøre som er å pakke men som sagt så lurer jeg på hvor man skal legge en sånn liten dings fordi jeg vil ikke miste den og sånne små dingser mister man alltid og i mitt tilfelle så glemmer jeg bare av de dingsene og du leser enda ja??? GOOOOOOOOOOOOOOO NATT ;-)))))
Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. februar 2007 NEI ikke god natt enda, jeg må jo PAKKE!!!!!! og vanne blomstene og vaske koppene... Hvorfor i huleste har jeg ikke oppvaskmaskin???? Alle med vettet i behold har jo oppvaskmaskin... og hvorfor i huleste rydda jeg det matskapet igår?? Nå står det en masse greier på benken som må vaskes ;-(
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 den lille dingsen legger du sammens med toalettsaker og annet finurlige saker ;o) å jaaaaada,jeg fikk med meg aaaalt.dingsen ble nevnt mange ganger,og jeg skjønner at dette er en fin undskyldning for å slippe å pakke.men vet også at du gleder deg så innmari at du bare må nevne dingsebomsen så ofte du kan,hehehehehehe.tenke seg til,her sitter jeg å drømmer om sommer...å du skal dit!!!!! heldige heldige du ;o) men du fortjener det så inn i snøhøugen altså =) kos deg mens du pakker og stresser for å huske alt.å du,husk på dingsebomsen nå da...... ha en hærlig ferie,kos dere alle sammen.;o) er slett ikke missunnelig jeg nei.....ikke i det heeeele tatt....snufs =0) huska du dingsebomsen nå da????? klem ;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 hahahahaha... Dingsebomsen ligger her den men den skal jo ikke være med vettu så jeg må finne en lur plass som ikke j\kan være toalettmappa for den skal jo vøære med....
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 æææææh........den skulle ikke være med nei....eh eh ehhhhh,trenger lesebriller jeg......BLOMSTERPOTTA,der kan du putte den ;o) osj,dær domma jeg meg ut,hurrey =/ hihi. leste at du skulle ha den med,men vogna lå i bilen....jaja.... ferdi å pakke ja?? =) god tur da.ha en suuuper ferie. nå tassler jeg i seng...tror det er på tide når jeg har både lesefeil og mere til her =0) natta ...
Babyonboard ;-) Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2007 Nå er i allefall alle de dumme dumme tingene på benken vasket ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2007 Til opplysning så kom jeg meg i seng kl 0400 og da våkna Jojo og så lå hun og bablet ivei mens jeg lå å hadde nedtelling på når jeg måtte opp igjen ;-/
Bægge dætern Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 hvis du forteller hvor du la den så kan vi sikkert minne deg på det når du kommer hjem brun og fin, god ferie : ))
Babyonboard ;-) Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2007 eeeeeeeh...... Den ligger på skrivebordet rett ved siden av pc'en ;-)))
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 der finner du den ikke når du kommer hjem ;o) jeg sa blomsterpotta !!! =))))
Babyonboard ;-) Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. mars 2007 Blomsterpotta???? Kan'ke legge den der vel.................. Når de vanner blomstene mine siger den jo bare langt ned i guffa..... og den er SVART så da ser jeg den ikke engang!!! Halloooooooooooooooooooooooo???? ;-))))))
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #12 Skrevet 2. mars 2007 da trenger du briller,hee hee heeee....for,legger du den i blomsterpotta,så ser du den når du skal vanne.(skal jo ikke ha den heeeelt neddi)...på pc bordet forsvinner det meste,uansett str,så blir ting borte..heeeelt sant ;o) eller har ikke du sånn "tryllebortpcbord?" ;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. mars 2007 Jepp regner med at den er borte ja.............. ;-)))) Kommer til å irritere meg så lenge jeg har den vogna!! hahahahaha
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #14 Skrevet 2. mars 2007 hehe,bruker å bli sånn.trøst deg med at her er mye forsvunnet.ennå ikke funnet adventskalenderen jeg la på en lur plass før advent.......
Babyonboard ;-) Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 2. mars 2007 hihihihi... Godt vi er flere ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå