Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 på hvilket kjønn eg har i magen?? prins eller prinsesse?? sånn her har svangerskapet mitt vært så langt... e 19+2. myyyyye kvalme lite hårvekst lagt på meg ca 1.5 kg har fått en liten kul på magen, vises ikke når eg har klær på. så hves det e nån som vil gjette så hadde no det bare vært morsomt:) skal på ul imorra så da får eg kanskje vite det:) klæm til alle gravide der ute:)
*RutIetutt* Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Tipper du får jente jeg:o) Lykke til på ul i morgen da!
Klompens 4. (høygravid) Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Jeg tror du har en guttebaby i magen. Blir morro å høre om de har sett kjønn på UL. Lykke til i morgen ;-D
Snart 3 barns-mor? Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Tipper jente,spesielt siden du har væet såååå mye kvalm...
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 fikk en fornemmelse for gutt. Ikke det at jeg er synsk asså ;o) dette er artig!
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 hei hei:) no e ul overstått og alt sto bare bra til me bebisen min;) får forresten ei lita prinsesse:):)
Tesse1986 Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 hehe...tipper på jente jeg også, har hatt det sånn selv, bare at jeg har fått ganske stoor mage!
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 får nokk ei jente eg ja:) va på ul idag å da sa dæm at det bli ei lita tulle:)
Phiphi Skrevet 28. februar 2007 #11 Skrevet 28. februar 2007 Jeg tipper gutt!! Men når jeg skal tippe kjønn (og jeg pleier oftest å ha rett, men kan jo være tilfeldig), så går det ikke på svangerskapet eller hvordan mor blir seende ut, men heller på personligheten til far! Det er jo tross alt de som står for hvilket kjønn det blir, hehe. De pappaene jeg har kjent har jeg klart å gjette riktig kjønn på! Du kan jo fortelle litt om pappaen! Uansett, lykke til! Håper alt ser bra ut på ultralyden, det er det viktigste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå