Bea80 & Gullgutten Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 hva er det egentlig "vanlig" at babyene kan reagere på mtp mat som mor spiser? og hvor lang tid går det før det går over i melken egentlig? Jeg klarer ikke og "forstå" hvordan jeg kan finne ut om han reagerer på noe jeg spiser, han har hatt litt mageknip de siste dagene, men ikke noe alvorlig egentlig! Hvordan kan jeg vite om det er det ene eller det andre han reagerer på egentlig?
Milletrille Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 her reagerte hun på epler, spiste masse av det en periode. Eller så er jo løk, druer og kål gjengangere. Noen tåler ikke melkeprodukter eller juice. Jeg har spist masse ananas siste dagene, lurer på om det har sammenheng med grinete unge... kutt ut en vare du tror kan være årsaken et par dager og se om det hjelper!
findus Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Tror det er veldig forskjellig fra barn til barn, men lurer på om melkeprodukter er noe som ganske mange reagerer på at mammaen spiser.
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Veldig forskjellig fra barn til barn. Jenten min fikk voldsom mageknip når jeg spiste druer. Har kuttet det helt ut, kommer ikke til å spise det før jeg slutter å amme.
Mammaja 120107 Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Gutten min reagerte veldig på løkpulver i ferdigmat. Spiste endel Toro-poser før jeg skjønte det. Når jeg sluttet forsvant alle problemene med magen. Det er utrolig vanskelig å finne ut hva det er barna reagerer på. Men prøv å holde en enkel diett noen dager og introduser ting en og en etter det så merker du hva han reagerer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå