Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna mi er 2,5 mnd nå.. Problemet er at hun skriker så fælt når hun er med pappan sin. På fredag tenkte jeg at jeg skulle bevege meg ut av huset og ta meg noen timer barnefri på konsert. I mellomtiden må min kjære gi henne flaske og ha henne selv. Regner med at jeg blir borte ca 6 timer. Hvordan skal jeg få ham og henne til å ordne denne biffen? Noen andre som har hatt dette problemet, eller er vi alene her?

Jeg høres kanskje fæl ut her, men det hadde jo vært greit om han ikke måtte ringe meg for å få hjelp under selve konserten.. TRENGER litt alenetid nå etter 11 uker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kort varsel egentlig men hun må jo bare venne seg til å være med pappaen. Han må også finne sine ting som fungerer når det er de to.

Her kan ikke pappaen og jeg bære henne på samme måte dersom hun skal roes, pappaen er en racer på kolikk grepet, mens jeg bare slenger henne over skulderen eller har henne på armen. Det fungerer overhode ikke for ham...

Jeg vil anbefale at pappaen umiddelbart begynner å prøve seg frem slik at han finner ting som er "han og vesla sine". Ting som funker. Er jo greit om du som mamma er der mens han prøver seg frem, men ikke bland deg inn selv om hun gråter, da får jo du henne til å slutte og hun tror det er mamma som må til for å slutte. Pappaen må bare forsøke til han treffer blink rett og slett!

Lykke til. Og du, kanskje på tide å endre nick?

Skrevet

Hopp i det og la de få litt tid for seg selv. Blir sikkert litt skriking i begynnelsen, men jo mer hun venner seg til pappa, jo bedre vil det gå lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...