Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 jeg har sååå lyst.. men kjæresten min vil ikke:(( han mener det ikke er nødvendig å skulle se ungen før den er født oxo pluss at det var sååååå fælt at det kosta såååå mye penger... huff... nei måtte bare få det ut før jeg legger meg..trist og lei... Natta alle sammen
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 hehe, det vil ikke min mann heller, men sant og si kjenner jeg ikke det store behovet for det. Synes vanlig UL er helt greit... Det koster jo en del penger, og er jo bare enda en ting som brukes for at vi gravide skal støvsuges for penger:)
*RutIetutt* Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Min samboer vil heller ikke...men kan jo være noe med det at vi bor i Bergen og da evt må til Oslo...så jeg skjønner jo den, men har likevel SÅ lyst;o)
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Kan jo trøste dere med at der er ikke alltid at 3d bildene blir så bra... Vi var på 3d ul i uke 25, men bildene er så utydelige. Ser best på de vanlige ul bildene.Var ordentlig skuffa.. så det er ikke alle som har like bra erfaringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå