~Milly~ Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hei jenter =) Er i uke 15, og den siste uken har jeg 2-3 ganger kjent akkurat som sånn leamus en får på øyet (rar forklaring, men det er sånn det kjennes ut), langt nede midt i magen, sånn ca der jeg mener babyen må være Kjenner det bare 2-3 sekunder før det bli borte igjen, og det kan gå flere dager i mellom. Noen andre som har kjent slikt? Er det babyen? Hvis ikke, hva er det? Håper noen har kjent det samme og kan hjelpe en stakkars uvitende førstegangs =)
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Vet akkurat hva du mener... Har det akkurat på samme måte selv, og ja det er babyen du kjenner... =) Jeg er selv 18+1, men har kjent det i ca 2 -3 uker... Forklarte følelsen akkurat slik du gjorde til JM og hun sa at det helt sikkert var babyen.. =)
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Tror det er det som kalles kynnere. Du vil kjenne det bedre/lettere etterhvert som magen blir større. Det er som om magen blir hardere i noen sekunder for så å gå tilbake til normalen. Jeg synes forresten det var rart at ikke jordmor forstod hva det var..... så det kan jo være jeg tar feil.
~Milly~ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2007 å, så morsomt =) da har jeg jo kjent bebisen min! =) Gleder meg til å kjenne mer!! Takk for raskt svar =)
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Ja du kan glede deg, jeg kjenner det mer og mer for hver uke som går... Merker det også godt nå en liten stund etter at jeg har spist noe med litt sukker i eller drukket noe med kofein i... =) veldig gøy...!!=) Jeg var på UL forige uke og da kjente jeg det samtidig som jeg så på skjermen at lillejenta sparket godt fra seg... det var en merkelig opplevelse... =)
Gårdsspire Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 det er babyen din som beveger seg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå