Silje's mamma Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 jeg skal ha barnehageplass til jenta fra januar08. Må jeg søke nå før 1.mars eller er det som regel et opptak i august? Noen som vet? For jeg er ganske grønn! Kan jo selvfølgelig sjekke det ut i kommunen, men spør her alikevel jeg:)
krabbetrollet Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Du bør nok sjekke med kommunen din likevel, for dette er veldig forskjellig rundtomkring :-) Her jeg bor ville jeg søkt (litt tidlig) på høsten for å kanskje få plass fra januar. Men i noen andre kommuner bør man søke omtrent med en gang barnet er født :-(
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 I Oslo kommune må du søke med en gang. For det kan tenkes at du kommer til å ønske kommunal plass i august 2008. Enten fordi du ikke har fått bhg fra jaunuar likevel, eller fordi du ønsker å bytte fra f.eks. familiebarnehage til kommunal. Og for hovedopptaket 2008 skal Oslo Kommune prioritere barna ut fra datoen da første søknad ble registrert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå