Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hei Jeg har egentlig et ganske stort problem. Har aldri/sjelden lyst på sex med mannen min lenger (( Det har vært sånn det siste 1-2 årene egentlig. Jeg elsker han over alt på jord og har ikke lyst på noen andre heller. Har bare så lyst til å få igjen den gode gamle sexlysten igjen!! Var jo knall før ) Vi har vært sammen i 6 år og gift i snart 1. Mannen min har lyst på sex hele tiden. Jeg har sex med han 1-2 ganger i uken, men da er det lissom bare for at jeg vil dekke hans behov. Dette vet han egentlig oxo for vi har snakket en del om det. Vi snakker åpent om alt og jeg vet at han savner at jeg tar initsiativ og faktisk virkelig skal ha lyst på saftig sex med han. Det er greit når vi først er kommet igang og jeg / han har brukt vibratoren på meg en stund. Da kan jeg være med og klarer slippe meg løss litt liksom. Har bare så lyst til å få lyst på sex med mannen min hele tiden igjen )) Noen gode råd??
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Bare et spørsmål: Går du på p-piller? Enkelte merker kan drepe sexlysten (og til og med forelskelsesfølelsen) big time.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Nei, har ikke gått på pillen på 7 mnd .
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Neste spørsmål: Ammer du? Hvis det ikke er psykologisk betinget, kan det være hormonelt. Leste på lommelegen.no at det kan ha med forhøyede verdier av et spes. hormon å gjøre. Tror det var prolaktin.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Ammer ikke og går ikke på andre medikamenter heller.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #6 Skrevet 1. mars 2007 Er sexlivet ensformig? Kansje det hjelper å ha seg til på "fobudte plasser"? Nå når sommeren kommer så er det kjekt å være ute i det fri
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 Vett du hva du "tenner" på? I såfall.- Bruk det
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Jeg fikk problemer med sexlivet etter jeg ble mor. Følte ikke kroppen min var til sånnt bruk lenger. Baby som hadde dratt og sugd pupp, presset et barn ut nedentil. Blitt mor liksom. Det tar veldig mye krefter både psykisk og fysisk for min del. Har ikke hatt sexlyst etter jeg ble mor for 5 år siden. Ikke sånn som før. Før var jeg jo singel da. Blir litt lei av samme mannen år etter år og. Selv om jeg er glad i han og alt det der, så er han jo ikke spennede sexuellt. Jeg vet hva som kommer liksom. Så kombinasjonen av de to der. PAss deg for å ligge med han uten å ha lyst. Det har jeg gjort mye og og det har ødelagt myyye! Får en slags forakt for han av d et .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå