Andrea05 Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Håper dere har det bra og koser dere med barna. stå på jenter. måtte bare skrive til dere. stor klem fra meg
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har det bra,og koser meg masse med snuppa mi jeg:-) Hva med deg da?:-)
Andrea05 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2007 koser meg med barna her og. men ting kan være ett H... innimellom. du klikk på meg på nettby da og si hvem du er der, kaller meg vimsa69 der.' så du ikke ville si hva du kalte deg der se. hehe. ingen fare der, lagt til mange herfra på lista mi, eller har du snoket kansje hehe
Tre rosa kalver Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Hei hei! Går litt bedre her nå.. Tenker på det hver eneste dag, hvor heldig jeg er som har så fine barn:)) Og det er dere også ja!! Klem
ayla05 Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 hei! går bra her! men litt sliten for tiden bare. mye å gjøre på skolen og samtidig så har snuppa på to år slått løs ene fortanna.. stor sannsynlighet for at den må trekkes i morgen desverre.. men ellers har vi det veldig bra:) koser oss sammen og prøver å stresse minst mulig.. lettere sagt enn gjort da men.. he he.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå