Gjest Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Litlå ler som bare det hun..det er sååå herlig å høre på!!:-) Hun blir 5 mnd i mars men har ledd ca 1 mnd eller noe slikt..kansje enda lengre:-)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Småen begynte vel da han var rett over 4mnd. Men her er d tydelig pappaen som er morsomst..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Gullet lo første gang da han var 2, 5 mnd. Men vi må være veldig morsomme for at han skal le, skjer mest ved at vi blåser han under haka!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Tuppa er 3 mnd og er usedvanlig blid:-) Idag på stellebordet sang jeg og tøyset med henne samtidig som jeg kilte henne og da lo hun:-) Gud for en herlig latter. Måtte rope på sambo slik at han også fikk høre:-)
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Ca. rundt 3 mnd, lo en sjelden gang litt før også. Men ble oftere fra 3mnds alderen:-) Herlig!
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Min skratta skikkelig i dag, og han er 3 mnd nå Gud det var hærlig ja. Måtte ringe sambo for å fortelle det:) Han har småflira litt i en månedstid, men ikke som dette:)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 mini hyler og hviner og ler.. men det har "bare" kommet 4 klukk etterhverandre til nå.. han er 4,5 mnd og har holdt på sånn en stund.. særlig når vi kiler han.. så jeg vil vel si ca fra 4 mnd.. men det blir mer og mer klukking for hver dag.. snart triller vel latteren :=) deilig:=)
mai mammaen til to Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 husker ikke helt men tror det var når hun var en 2-3 mnd... er skikkelig hærlig å høre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå