Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg er hjemme med tulla på snart 5 mnd. Hun er en blid og fornøyd jente, og sover som oftest hele natten. så trenger kanskje ikke klage..men jeg har slitt med nakkeproblemer i mange år, og har mye ubehag og er svimmel. og blir trøtt av å bruke mye energi på dette. Holder på med et nettkurs også. føler mannen min ikke forstår at jeg er sliten, og trenger litt hjelp av og til. jeg gjør alt husarbeid storsett. han lager litt mat og støvsuger om jeg ber han det. han er selv sliten etter jobb, og sovner på sofaen. prøver si hvordan det er, men føler han ikke forstår. hører om flere som syns det er slitsomt ,og at parforholdet blir satt på prøve når det kommer en ny sjef i huset.. hva sier dere?
tante grusom master of law Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg skjønner godt at du er sliten.!!!!! Er slitsomt med en liten uansett hvordan den er!
SpiseLise Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Det hørtes slitsomt ut ja! Menn har en tendens til å ikke forstå ting før de opplever det selv, det kan være vanskelig å forklare dem ting... Min forstår i hvertfall ikke at jeg kan være sliten, han står jo opp en time tidligere enn meg! Da glemmer han at han sover hele natten i strekk, mens jeg våkner opptil hver halvtime for å ta meg av datteren vår. Har prøvd å forklare at dette er tungt, og han skjønner det vel, men han kan jo ikke forestille seg hvordan det er. Det burde være et mål at begge er like slitne/opplagte når dagen er omme. Sånn jeg ser det, må han da gjøre mer hjemme. Hvis han bare jobber og lager mat/støvsuger en gang i blant, sier det seg selv at han ikke kan være like fysisk sliten som deg, du tar deg jo av alt annet dagen lang. Kanskje du kunne få litt avlastning fra andre også av og til? Besteforeldre synes jo ofte det er stas å ha barnebarn på besøk en ettermiddag. Og kanskje du kan få pass mens du får litt behandling for nakkeproblemene, så blir det lettere å møte hverdagen? Er det mulig å utsette nettstudiet til senere, når du har mer overskudd? Parforholdet vårt har stort sett kommet styrket ut av det å få barn, heldigvis. Men på slitne dager, er det slett ikke like greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå