Gå til innhold

Huff...gruer meg sånn til imorgen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på første kontroll hos jordmor....er så redd hun skal si at eg ikke er gravid...at eg har innbilt meg alt. Hadde en positiv test hjemme og en hos legen....er 15+5 idag og har ikke lagt på meg noe, synes ikke magen har vokst og føler egentlig bare at eg brygger på noe, ikke at eg er gravid....

Er vel bare eg som er teit no, men tenker ikke på noe annet....har til og med klart å få sambo usikker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg skjønner bekymringen din, hr samme tankene jeg også. Men dersom du ikke ha opplevd noe skummelt (blødninger og smerter) og dersom du har hatt to positive tester så er du nok MEST sannsynlig gravid enda :) Lykke til hos jordmor i morgen, dette går så braskal du se!

I morgen kommer du nok med nytt innlegg om at du er sååå glad fordi du fikk høre hjertelyden og at alt ser bra ut :)

Er ikke uvanlig å ikke ha lagt på seg/fått mage ved 15+5.

Dette kommer etterhvert skal du se:)

Sov godt i natt, og prøv å ikke tenke så mye på timen i morgen. Det går nok bra!

Skrevet

Jeg var også veldig usikker før UL, for ikke hadde jeg lagt på meg noe særlig, og ikke kjente jeg liv. Ingenting som tydet på at det var noe i magen, bortsett fra vonde pupper. Men sjansene er store for at det er en krabat der inne som har det helt topp:-)

Men du verden for en lettelse å se og høre liv for første gang.

Lykke til!

Skrevet

å så bra at jeg leste dette. jeg skal også til jm i morra, og føler akkurat det samme som deg. er 14+1. pussig det der. hadde riktignok noen positive tester i beg, men er jo liksom så mye som kan ha skjedd i mellomtiden... buhuuuu, blir gal av å gå å vente! spesielt når det er "helt stille" der inne..

men det går nok bra med oss begge:) vet det er flere som ikke har hatt graviditets symptomer under svangerskapet.

MASSE LYKKE TIL!!!

klem-klem

Skrevet

Off,det hørrtes kjent ut..

Jeg er 16+ nå å skal på u.l åm 1 1/2 veke,er så redd for at det ikke skal være noe der forde om jeg har vært hos både jordmor å legen 1 gang,men ingen av det så liksom at jeg var gravid forde om de selfølgele hadde sakkt hviss ikke jeg var..

Men tenk så flaut å komme på u.l så er det ikke noe der...

Skrevet

Tusen takk for svar jenter=)

Har sovet kjempe dårlig inatt....teller timene til eg skal...

Men det var godt og se at det er andre som har det på samme måte...At det ikke er noe galt med meg.

Ønsker dere alle masse lykke til!!!! Og så krysser vi fingrene for at det ligger en liten krabat inni magen vår =)

Og det kommer nok et overlykkelig innlegg senere idag vist jordmor sjekker hjertelyden.

Stor klem

Skrevet

jeg føler meg ikke veldig gravid jeg heller... men på tidlig UL fikk vi se at alt var som det skulle...

Du skal se at jordmor forteller deg at alt er i orden!

Lykke til!

Skrevet

jordmor sjekker nok hjerte lyden :) bare spør om det i allefall :) så får du roet deg ned...hvis ikke samboer skal være med deg..kan du ta opp hjertelyden med tlf..det gjorde jeg sist :) du er nok gravid..så det er bare å slappe helt av..lykke til i dag da:)

Skrevet

lykke til i morgen heter det vel =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...