MAJA-67 Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 vi glemte oss visst bort i går. Ja, første veiing gikk ikke så bra for meg da, ingen endring (+ 100 gr.) Jeg har trent spinning 2 ganger og vært på 1 skitur + diverse småturer med bikkja. MEN jeg har spist for sjelden og for mye. Skal jobbe med å spise oftere- og mindre + mer grønnsaker. Håper å komme sterkere tilbake neste uke.
dritgrei hei hei! Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg spiser ofte og mye om det er en trøst... nå har jeg akkurat trøt i meg en pose M.... :-) +125g rett i fletta ;-)
MAJA-67 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2007 Ha ha, det er liksom den søthungeren jeg håpet å unngå ved å spise ofte da... Nå har jeg gjort storinnkjøp av grønnsaker (og dip da, naturligvis) så får jeg prøve å holde meg til det. Kos deg videre med sjokoladen din du, dritgrei - for du skal vel ikke være med oss veierene...?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Og jeg har spist 4 nystekte boller, kakao med krem og 1 krokanrull;-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Dere hadde vært fine å ha i krigen........... Sabotører kaller vi det.... Ha ha ha ha ha, Har forøvrig registrert at Imsdal har kommet med vann med fiber.... så nå trenger vi bare å drikke........ yeah right...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Ja men så var det det med å backe opp hverandre da..... Vi kan jo lage en egen tråd for oss livsnytere..... Og så kan de som veier seg, ha sin egen... Selv har jeg ikke veid skrotten siden jeg gikk gravid, og har ingen planer om det ennå heller.
Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har heller ikke vært på vekta. Orker ikke flere prosjekt akkurat nå... MEN... Jeg var på shopping idag... Skulle liksom kjøpe klær................................................................ Nå er det opplest og vedtatt; JEG ER FØRTI, FEIT og FERDIG!!!!! Dumme dumme klær.......................
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Men du lever!!!!!! Og ekstra kg eller grått hår eller et par ekstra rynker betyr INGENTING vennen min...........trøste trøste trøste;-)) Jeg liker deg akkurat sånn som du er jeg:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Hmmmm.... Det var kanskje hverken positivt eller særlig motiverende......? Heia heia heia alle mandagsveiere!!! :-) Dere er FLINKE! Sånn DET var bedre ;-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 hihihihihi... det svaret mitt var liksom kommentar til meg selv, ikke deg Klatten ;-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 Jeg liker også meg som jeg er, men hvorfor i huleste kan ikke klærne like meg som jeg er da da???? Jeg ble nesten hengende fast inni en sånn blusetopp greie idag... Hpldt på å le meg ihjel ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2007 #13 Skrevet 27. februar 2007 Artig når du må spørre damen i butikken om hun kan hjelpe deg med å ta av klærne igjen;-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 #14 Skrevet 27. februar 2007 Ja ;-))) Jeg driter jo i om hun ser den bleikfeite krøffen min så.... Men hun måtte si seg enig med meg at jeg så en tanke høygravid ut i den ;-))) De nekter til det motsatte er bevisst! hahahahaha
strikkballen Skrevet 28. februar 2007 #15 Skrevet 28. februar 2007 Hm, vekten er den samme som forrige uke.. Men egentlig er jeg ganske fornøyd med det, var redd den hadde est ut et par kilo, har nemlig spist MYE god mat i det siste. Bursdagsselskap med kaker til overs og sånn. Også har jeg oppdaget at et treningssenter jeg liker, med røff og morsom aerobics har flyttet inn ikke så langt fra jobben - gamle Torggt bad hvis noen vil være med....! Skal prøve å komme meg dit en gang hver uke.
strikkballen Skrevet 28. februar 2007 #16 Skrevet 28. februar 2007 Uff, ja, grå hår, ja. Oppdager stadig flere. Kjipe greier. Skulle ønske jeg var lys, da synes det ikke så godt!
brumlemor Skrevet 28. februar 2007 #17 Skrevet 28. februar 2007 FØRTI , FREKK OG FREIDIG skal eg bli om nokr e måneder!! VI er langt fra ferdige, sjølv med nokre kilo ekstra på baken!! Kan vera godt med litt tyngde av og til................. Ha ein fin dag allesammen, her skal me på skitur.
dritgrei hei hei! Skrevet 28. februar 2007 #18 Skrevet 28. februar 2007 og jeg skal om mange måneder bli TRETTI; TRØTT OG TRIVELIG... :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 1. mars 2007 #19 Skrevet 1. mars 2007 hihihihihi.... er der ofte jeg.... ikke på treningssenteret altså... sambo jobber nemlig på gamle torggata bad... Jeg bruker bare å hilse pent på damene i resepsjonen, *retter meg opp og holder inn magen*, tenker på alle flittige sjeler der inne, og haster videre :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå