*ulvemor* Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Når er det vi får svar på den søknaden? La inn et innlegg tidligere, men finner ikke svarene
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Fikk høre at det var først i mai jeg...Men vet ikke om det gjelder alle?! Fikk brev i forrige uke at de trengte mer dokumentasjon fra meg, og nå hører jeg ikke mer før i mai...Lenge å vente!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Jeg sendte inn søknad for bostøtte en uke før fristen i feb. Dette er første gangen, så jeg er helt grønn på dette. Så nå lurer jeg på om vi får vite om de har motatt søknaden? Isåfall, så har jeg ikke hørt noen ting fra dem, og er litt nervøs. For neste frist er jo kjempe lenge til.
*ulvemor* Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2007 første gangen jeg sendte inn selv jeg, og aner ikke om når vi får svar eller om de sender ut brev om at søknaden er mottatt? Har prøvd å ringe nedover to ganger, men ikke fått noe svar, så det er tydeligvis pågang og mye å gjøre der. Må vel bare smøre meg med tålmodighet da, tviler vel egentlig på at jeg får noe uansett siden jeg har studielånet som regnes som inntekt i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Hei, ja for dere som sendte nå til fristen i feb. får dere ikke svar/vedtak/penger før i mai...lenge til, merklig system spør du meg..men dog slik er det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå