ettbarnsmammaen Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Ifølge ukebladene er hun som spiller Bree gravid, men hvordan løser de det i serien? Fordi hun er gravid og ikke orker å dra til filmsettet, har de bygget om hennes egen stue hjemme så den skal se ut som Brees stue. Men hva gjør de med magen? Kan løsningen være en gravid Bree.....?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Da må du nok følge med hver tirsdag fremover så får du nok vite det:-) Jeg synes personlig at det var en skikkelig nedtur med Frustrerte fruer, etter å ha sett 3 sesonger med Greys:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Pfff.... noen av oss fikk ikke sett Frustrerte fruen engang, fordi vi lå ute i snøen og kava ja :-(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Det snør det snør tiddelibom det er det det gjør tiddelibom nå snør det mye mer enn før tiddelibom og huttemegtu;-)) ........og du, du får ta bussen da vet du;-))
ettbarnsmammaen Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2007 Vær du sikker!!! Her skal det følges med! Visste ikke hva Greys var for noe, jeg, og skjønte ikke bæret da du la ut skravletråden om hvem en eller annen ville komme til å velge.... Har etter hvert skjønt at jeg har gått glipp av noe. Og nå når det er ferdig, kommer plutselig moren min og sier at jeg burde ha sett på den.....
Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Bussen kan jeg ta.... Men NÅR skal jeg ta bussen?? That's the question.... ;-)) Og HVOR...... hahahaha
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Hahahahaha............det går alltid en buss vet du:-) Hvem hva hvor? Aner ikke, men det finner man vel ut;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå