Gå til innhold

Er det dumt å hyle tilbake til ungen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså; guttungen min er 6 mnd og driver å øver seg på forskjellige hylelyder. Låter noe helt innigranskauen. Innimellom hyler jeg litt tilbake til han og da ler han godt.... Er jo litt moro da, men så kom jeg til å tenke på at det kanskje er dumt?

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri hyla tilbake til mitt barn!

Skrevet

jeg gjør akkurat det samme;) han har jentehyl som pappaen sier...kosejentehyl;) hermer etter mange av hans lyder, og da sier han de samme igjen...men så snakker jeg jo alltid med han vanlig utenom da men da merket han iallefall at jeg hører han;)

Skrevet

Så lenge det er for moro så:)

Jeg gjør det med lillemor, hun ler så hun rister når jeg gjør det!

Skrevet

hehe gutten min på 9 mnd synes det er kjempegøy når jeg etterligner hylene hans,,,:-)

gliser fra øre til øre,, hehe....

Skrevet

Gutten vår synes og det er kjempe gøy :-)

Så lenge det ikke er "sinte,frustrerte" hyl du kommer med. Men glad, morome ser jeg ikke noe i veien for det nei :-)

Skrevet

Hehe, har en på samme alder. Det er virkelig underholdende å høre på ;) Jeg bruker å svare iblant jeg også; da vet han ihvertfall at jeg får med meg hva han gjør.

Skrevet

Kan ikke se noe galt i det så lenge man ikke tar i alt en har... :) og når en gjør som du, hermer når han øver seg og ikke egentlig er sint eller lei seg. Han liker det jo....

Skrevet

det er ikke farlig så lenge dere har det gøy sammen. når det er sagt lærer han jo at det er en måte å kommunisere på som du kanskje ikke setter pris på i andre sammenhenger......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...