Gå til innhold

Nytt Oslo-treff snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne vært med... MEN, litt for tidlig på dagen for meg... Ikke hjemme fra skolen før i 4-tiden... Men dere får kose dere da:) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror endelig at vi kommer :) satser stort på det iaf :)

Skrevet

Kan vi også komme?:)

jeg har akkurat fylt 24 og snuppa er 14mnd:)

Skrevet

selvfølgelig:) blir koselig:)

Skrevet

Hvilken mandag er det snakk om her? mandag 12?

Vi skulle gjerne vært med men, da er vi i danmark, så jeg håper det ikke er mandag 12 dere snakker om! :o)

Skrevet

Hey folkens:) Kan vi ta treffet kl 12? eller litt før dte igjen. mamma har bursdag på mandag og det tar ca eitime fra oslo til henne, må være hos henne senest 4 og vil gjerne på treff.....

Håper det går bra:)

Skrevet

det er samme for meg! Men vet ikke om det passer for de andre... men hadde vært greit å finne ut før man drar da!

Skrevet

siden ingen har bestilt bord eller noe regner jeg ikke med at det blir noe treff i dag?

Skrevet

hva skjer da? ikke no treff i dag da eller? håper at det blir ganske snart i allefall :)

Skrevet

vi er i hvertfall 4 stk som skal dit, kl 13 ca. har ikke bestilt bord da.

Skrevet

hehe syntes alt virker så usikkert,mass kl slett hulter til bulter folk som ikke kan osv.

Og det er ikke bestilt noe bord heller...:S

Skrevet

hvem er det som skal dit da? :) mulig for meg åsså å joine? :)

Skrevet

hmmm, ja jeg vet. vi burde jo ha laget en egen tråd for når det var osv. men som sagt, vi er 4 jenter som skal dit i hvertfall:)

Skrevet

meg, mami87, yolanda(husker ikke nicket hennes), vibekeoggullgutten.

Skrevet

Jeg også, hvis jeg får lov =)

Skrevet

seff;) vi skal en tur på steen og strøm først, så kommer muligens bitte litt etter kl 13. men da ses vi da:)

Skrevet

kjenner alle dere hverandre veldig godt fra før eller? Første gang jeg skal på treff =P Hvor gamle er babyene deres?

Skrevet

nei, ikke kjempe godt, men har vel møtt hverandre en del ganger. skummelt med første gangen, skal ta vare på deg vi;) babyene er 2,5 mnd, 4 mnd, 5mnd og 10 mnd, tror jeg husket riktig nå:) hva med deres?

Skrevet

hehe! Maya er snart 5 mnd! Da sees vi ca kl. 13. Hvor setter man vognene forresten? Ute? Under tak?

Skrevet

det er ett stort rom der inne, lekerom, så vi pleier å stue vognene sammen.

Skrevet

jepp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...