Gå til innhold

Nysgjerrig mann!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer er som en 10-åring, nysgjerrig på hvordan alt funker og driver å plukker alt fra hverandre for å se hva som er inni...;o) Dette har vist seg under svangerskapet og, og han er med på alt som skjer og leser alt han kommer over. Vel og bra det, men nå har han bestemt at han vil se fødselen "nedenfra", han skal altså stå å se på at jeg (kanskje) revner m.m.. Spiller egentlig ikke så stor rolle for meg hvor han befinner seg, men er dette virkelig så lurt?? Har liksom ikke lyst å rasere er fremtidig sexliv heller ved at han har fått varige traumer... Noen som har erfaring med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er flott jeg at han engasjerer seg og ønsker å delta mer aktivt under fødselen. Min kjære ønsket i utgangspunktet å holde seg ved hodeenden, men når det kom til stykket, vi var sliten og lei, midt på natten forflyttet han seg så han så hva som skjedde. Gikk heldigvis ikke i bakken, men var aktivt med på å få meg til å presse bedre. Og han er rimelig stolt i dag for at han så gutten vår først. :) Tror ikke han så at jeg revnet da fokuset for de blir barnet som kommer, og ikke hva som skjer i vevet rundt.

Ønsker dere lykke til med fødselen :) Alle tre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...