Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 var på UL i går jeg.. verdens beste dag.. alt stod bare bra til og jeg får en liten gutte baby... terminen ble akkurat den samme som lege terminen 27 juli..var på ullevål og de var kjempe koselige og flinke...
Alba44 Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Så flott!!! Gratulerer med vel overstått ul )) Har selv vært på ul i dag og har termin 29.juli. Helt fantastisk å se babyen ))
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 det var noe av det mest utrolige jeg har sett. til og med samboeren felte en liten tåre.han var litt sjenert da for han lå med ryggen og rumpa til og begge henda over ansiktet. like kamera sky som sin mor=)
Alba44 Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Hehe...babyen vår lå også med ryggen og rumpa til, men det var ikke snakk om å vise oss kjønn eller la jordmor ta full sjekk, så vi får ny ultralyd neste uke. Var så deilig å dele opplevelsen sammen med min kjære, og vi har siden bare gått rundt og smilt fra øre til øre :-D Kos deg masse med opplevelsen!!
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 tusen takk. det må du også gjøre. ååå nå er det snart CSI!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå