Gå til innhold

"Lær barnet ditt å sove hele natta"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne boka???

"Lær barnet ditt å sove hele natta" av Anna Wahlgren

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men den skulle jeg gjerne ha lest

Skrevet

Nei, og finnes det én forfatter jeg ikke har tillit til, så må det være henne!

Skrevet

Nei. Har ikke tenkt å kjøpe noen bok fra henne. Tror nok jeg klarer det bedre uten hjelp fra henne.

Skrevet

Har boka, leste i den og prøvde litt, men fy f...for noe styr...Tror nok vår lille gutt var for stor til å begynne iallafall...

Jeg er imot å legge spebarn på magen, men sønnen vår er jo så stor at han sover bare på magen nå og sover godt også, men våkner aaaaaltfor tidlig om morgenen. (før 5 og sånn)

Men da vi prøvde ut ting i boka ble han helt hysterisk og alt myye værre, men mulig vi ikke holdt på lenge nok..

Men jeg gikk over til å følge magefølelsen og det at vi kjenner barnet vårt best, og nå funker ting bedre...

Skrevet

Jeg har lest den og den er veldig bra! Det er jo bare tips, og ikke noe å hisse seg opp over. Vi fulgte dette når barnet vårt var ca 8-9 måneder og våknet en del på nattetid. Det tok vel ca 3 netter der jeg gikk bort til han og roet han ca hvert 5 minutt, og etter dette har han sovet som en stein hver natt. Jeg mener det er til det beste for barnet også å få en hel natt med søvn, så skal man tenke på seg selv også. Blir man ikke en mye mer opplagt og gøy mamma om man ikke er stuptrøtt? For oss fungerte dette kjempe bra og er absolutt til å anbefale alle andre som liker å sove om natten. Ikke gi opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...