Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg dro på butikken, og i mellomtiden ga sambo babyen kveldsmat. Babyen er 4,5 mnd. Vi har nylig begynt å gi grøt til kveldsmat. Ellers får han pupp. Han bruker å få litt pure med sammens med grøten. Men gi babyen et stort glass fruktpure? Unnskyldningen var at han ikke vet hva jeg pleier å gi til kveldsmat. Dessuten ble jeg jo så lenge borte.....Jeg måtte da svare at menyen er ganske stor. Mm og grøt. Og sist jeg sjekka, funka mobilen min. Skal jeg le eller gråte? Får bare håpe at den lille ikke får mageknip eller noe sånt av dette.
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Haha, disse pappaene;) Tror nok det skal gå bra jeg, og lille er nok superfornøyd;)
Blomman Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Det går nok bra;-) - Pappaer er pappaer - en egen rase vi nok aldr får gjort noe med
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Går sikkert bra, men kanskje litt forbigående mageknip. Ikke nødvendig med grøt i kveld, da.....
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Det går så bra så! Hvis babyen din er lik min så slukte han nok glasset før pappaen fikk sukk for seg, er visstnok veeeldig godt;-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Ja, det er vel bare å ta det hele med et smil. Babyen var storfornøyd han. Og storebror også, fordi pappa hadde gitt lillebror sååååå masse mat........flinke pappa........:-)
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 he, he, sånn er pappaer:-) Her fikk tulla ett gass med kald middagsglass istenen for grøt som vi pleier til frokost en gang. Hun var strålende fornøyd!!! Sambo forsto ikke hva som kunne være galt med det;-)
Lindis :-) Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Går helt sikkert bra :-) Her har pappa'n gjort så mye rart at jeg har funnet ut at pappa'n gjør det ikke feil.. Bare anderledes.. hehe
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Kan faktisk være veldig bra å la pappa ordne opp på egenhånd! Dette er en bagatell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå